Gå til innhold

Foto

Killzone 3 lekket før lansering (PS3)


8 svar i denne tråden

#1 Joachim_F

Joachim_F

    Bruker

  • Medlemmer
  • 11 496 innlegg
  •   16. oktober 2002

Skrevet 14. februar 2011 - 11:42

Hva er det med disse skytespillene?
Les hele saken
  • 0

#2 gnugfur

gnugfur

    Bruker

  • Medlemmer
  • 365 innlegg
  •   9. august 2007

Skrevet 14. februar 2011 - 12:04

Mitt inntrykk av konsollhackere er at de er ekstremt motiverte og ser utfordringen som ligger foran de. Det Sony burde gjort er å tilbydd gjengen jobb.
  • 0
Nissan 300zx 1984
Toyota Corolla Ae86 Levin
Nissan Laurel C32

#3 Licht

Licht

    Forumveileder

  • Forumveiledere
  • 7 870 innlegg
  •   19. januar 2005

Skrevet 14. februar 2011 - 12:26

Det var PC-spillerne som gjorde det, bare for å illustrere et poeng!
  • 0

#4 martin1872

martin1872

    Bruker

  • Medlemmer
  • 73 innlegg
  •   21. juni 2007

Skrevet 14. februar 2011 - 14:51

liker hvordan en av factionene i spillet har samme logo som Posten/Bring her i norge
  • 0

#5 OrrieKM

OrrieKM

    Bruker

  • Medlemmer
  • 357 innlegg
  •   18. august 2008

Skrevet 14. februar 2011 - 15:29

My life for the Emperor.
  • 0

#6 saladin waits for alice

saladin waits for alice

    Bruker

  • Medlemmer
  • 5 462 innlegg
  •   11. mars 2008

Skrevet 14. februar 2011 - 16:53

Jeg tviler sterkt på at dem vinner saken.

Lurer på om vi får serial number med konsollspill i fremtiden som en konsekvens av dette, det ville jo ødelagt bruktmarkedet.

Men nå som det er nevnt, mange av halo spillene ble lekket ut en god stund før lanseringsdato, dem solgte forsatt bra.
  • 0
Won't you listen to reason | Will you open your eyes
Its a wonder what you'll find with an open mind | You may be surprised, yeah

#7 dask

dask

    Bruker

  • Medlemmer
  • 194 innlegg
  •   1. august 2006

Skrevet 15. februar 2011 - 07:48

Kanskje på tide å fikse sikkerheten rundt spill mer slik at dette ikke skjer flere ganger?
  • 0
-=F.U.B.A.R=- Fucked Up Beyond All Recognition ©
"Damer, la meg være helt klar på dette: Subtile hint virker ikke! Tydelige hint virker ikke! Innlysende hint virker ikke! Si hva du vil!"

#8 Snorre

Snorre

    Bruker

  • Medlemmer
  • 6 659 innlegg
  •   1. juli 2004

Skrevet 16. februar 2011 - 19:46

Å fikse sikkerheten rundt spill har spillutgivere prøvd å gjøre på PC-platformen i flere år nå. Ubisoft lot det gå så langt at pc-spillerne måtte være oppkoblet til Internet til en hver tid, hvis ikke falt de ut av spillet og fikk ikke lagret. Denne nye DRM-løsningen var knukket på under en måned (mener jeg å huske), og har siden ikke vært noen match for hackerne og piratene. Når sikkerhetsløsninger blir så forbruekrfiendtlige at en knapt kan spille spillet man har kjøpt, er det kanskje på tide å se på andre løsninger. Hva med å gi ut demoer i god tid før spillet lanseres? Hva med å gi demoer til alle spillets platformer samtidig? Kan en kanskje vurdere å gi noen ekstra fordeler til dem som kjøper spillet. For eksempel en tykk manual med farger og fine tegninger slik de gjorde før i tiden. Hva med å legge ved en unik rabattkode som vil fungere på utvikleren eller utgiverens neste utgivelse? Istedenfor å straffe de som kjøper spillet med håpløse-sikkerhetsløsninger, burde utgivere og utviklere begynne å belønne dem som kjøper spillet! All erfaring viser at mennesker reagerer bedre på positive stimuli enn negative. Så hvorfor ikke bruke denne kunnskapen i markedsføringen av spill?
  • 0
"Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt

#9 Licht

Licht

    Forumveileder

  • Forumveiledere
  • 7 870 innlegg
  •   19. januar 2005

Skrevet 16. februar 2011 - 20:52

Når han snakker om sikkerheten rundt spill i denne sammenhengen, virker det naturlig å tro at han mener den interne sikkerheten hos utviklere/utgivere/testere/alle som har tilgang på en fungerende build av spillet før release, snarere enn kopisikring. KZ3 er kanskje et litt spesielt tilfelle siden anmeldere fikk ferdige versjoner av spillet veldig lenge før det var ferdig, men likevel ... Både dette og Crysis 2 ble ikke stjålet fra et boltet og låst utviklervelv av topptrente ninjateam tilhørende scenegrupper, men lekket av betrodde tjenere som ikke viste seg å være tilliten verdig.
  • 0


0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere