Gå til innhold

The Old Republic i september? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo sagt i de siste intervjuene at de skulle slippe spillet ut mest sannsynlig våren 2011, men nå får jeg vite her at det er stor mulighet for at det ikke kommer før september. :cry: Jeg klarer snart ikke å vente lenger, jeg kommer til å gå fra vette :D Men de får vel gjøre sånn at spillet blir best mulig. så det kan knuse WoW :rolleyes:

Lenke til kommentar

Men de får vel gjøre sånn at spillet blir best mulig. så det kan knuse WoW :rolleyes:

 

Wow er alt fort stort til at noen kommer til å knuse det med det første. The Old Republic er en sterk konkurrent, i hvertfall.

 

Antar du ikke har prøvd Cataclysm. :/

Lenke til kommentar

Syntes ikke WoW har blitt dårlig, når det har kommet med såpass mange forbedringer innen en hel rekke ting disse årene.. til og med grafikken. Er bare så ufattelig lei av hele spillet.. og har lyst på noe nytt innen mitt behov. Hovedsaklig dette sandwich "hit'n'miss" autoattack combat systemet der så mye baserer seg på flaks og gear jeg er lei av ihvertfall, og når Star Wars kommer med noe alà det samme så skuffer det litt. Samt railed spacecombat så ut som noe tull.. men må nesten prøve det selv før man er altfor kritisk. Regner med uansett jeg venter på Tera Online og ser åssen det er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...