Gå til innhold

Sniktitt: Spec Ops: The Line (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Designeren forteller at du selv kan velge hvordan du vil detaljstyre eller bare mate på. Den vennlige kunstige intelligensen skal uansett være robust nok til å omstille seg etter dine handlinger underveis. Kampene i seg selv bærer preg av å være kaotiske, med en fiende som ikke har noe å tape.

 

Dette er veldig ålreit. Jeg hater å måtte tenke for flere når det langt på vei holder å vite hvilken ende av samtlige våpen man befinner seg til enhver tid.

 

Historien virker også veldig spennende, selv om jeg håper de har gjort noe annet enn å lage en moderne blåkopi. Jeg er blant dem som ikke helt ser det fantastiske i Apocalypse Now!, og boka var heller ingen stor opplevelse for min del.

Lenke til kommentar

Har hatt øynene mine på dette spillet i snart et år, og selv om gameplay-videoer ikke helt overbeviser er jeg veldig fan av premisset. Eneste potensielle bakside er den Heart of Darkness-aktige strukturen til plottet (synes det er litt humor at "obersten" i dette spillet heter John Konrad, mer etter forfatteren Joseph Conrad enn Kurtz): Jeg mener, vi så Far Cry 2 bruke samme historiebakgrunn uten helt å lykkes. Er det nødvendig å å legge seg så tett opp mot Heart of Darkness hvis utførelsen blir et lettere overfladisk bakteppe slik det fremgår av Spec Ops: The Line? Hva er det som egentlig er universelt med Marlows reise oppover Kongoelven for å finne den hensynsløse elfenbensamleren? Jeg tror neppe utvikler Yager (eller Ubisoft) tenker på sine spill om postkoloniale kommentarer - slik Conrads langnovelle vanligvis leses idag.

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer sint på meg selv for ikke å ha sett Apocalypse Now. Jeg skal herved se den i kveld. Basta.

 

"The horror!"

 

Uansett...ser decent ut, men trenger mer enn en fengende solo campain for at dette skal funke. Campainen er uansett stort sett over på et par timer...litt kjipt om det er bare en tam multiplayerdel eller liten replay value..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...