Gå til innhold

Star Wars-MMO i 2011? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo lengre de utvikler jo bedre sier jeg, nå har vi hatt alt for mange MMO-spill som har blitt sluppet for tidlig, hvor innholdet har vært bra de første nivåene for så å dabbe helt av i manko på innhold utover i spillet, kan jo nevne et par spill som har lidd av dette:

 

- Age of Conan

- Warhammer Online

- Aion

 

 

Alle disse tre spillene, spesielt Age of Conan og tildels Aion og Warhammer hadde jo alt for liten innhold utover i spillet som gjør at du rett og slett møter en vegg til slutt om du spiller litt aktivt, det er på høy tid at et utvikler tar seg god nok tid til å ha nok innhold til å starte med slik at de faktisk rekker å komme med nytt og interessant innhold før spillerne faktisk har klart å spille seg igjennom det som er, har fremdeles endeløs grinding i Cannibal Caves i Age of Conan vagt i minne, at du må nærmest grinde deg opp flere nivåer bare for å komme deg videre til et par nye oppdrag for så å måtte starte med grinding igjen er rett og slett for dårlig!

 

 

Nå har jeg dog klokke tro på at Bioware er en utvikler som ikke forhaster seg å kaster ut et spill hvor ikke alt det nødvendige innholdet skulle være på plass!

 

Men er uansett alt for tidlig å spekulere i utgivelse enda, 2011 er langt frem i tid og det er alt for tidlig å fastslå om det er reelt med noen 2011 release allerede tidlig i 2010, men for guds skyld ikke slipp det i 2010 hvert fall om de ikke føler spillet er klar for det!

Lenke til kommentar

hvis den kommer ut i 2011 så burde de gjøre grafikken bedre.

 

Grafikk har så lite med mmo å gjøre at det ikke er vits i å nevne det en gang.

 

Grafikken er nydelig sånn som den er, og jeg håper de ikke forandrer på den i hele tatt.

 

HVIS det skal lanseres i 2011, så håper jeg isteden at de får bygget opp ordentlig innhold, til og med på max level slik at end-game fungerer bra og at klassene er forholdsvis balanserte ved pvp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

tror nok at pvp kommer til å bli litt teit siden ca 80% av spilleren kommer sikket til å være en av jedi klassene.

Jeg tror Bioware har dette i tankene, og putter inn mye fett til de andre klassene.

Lenke til kommentar

Jeg tror det også kommer til og være ekstremt mange Jedi's og Sith's og se. Jeg personelig er rimelig sikker på at jeg kommer til og velge Bounty Hunter. Men det var jo vanelig med mange Jedi'er og Sith'er på den tiden hvor spillet utspiller seg da ;)

 

Men håper de andre klassene får noen ekstra godsaker, hehe.

 

PS: Skjønner ikke hvorfor folk klager over grafikken. Bra grafikk betyr ikke at det må være photo realism...blir serriøst lei meg av og lese sånne kommentarer :/

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...