Gå til innhold

Planer om Commandos 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen så er det vel det spillet man spilte først som er referanse.

 

Commandos 1 var fantastisk. Likte det at det tok bakgrunn i virkelige oppdrag og var historisk "korrekt". Også var det som alltid nevnt vanskelig. Kjempespill.

 

De etterfølgende ga dessverre ikke samme oplevelse. Ikke noen ordentlig briefing med ekte videoer og ikke tok de særlig bakgrunn i virkelige hendelser, så vidt jeg husker. Største skuffelsen var at det var så lett, og da er det ikke så artig lenger. I commandos 2 kunne man lett løpe igjennom brettene og drepe tyskere i hytt og pine uten at det ble oppdaget, da var det ikke noen utfordring med å planlegge hvert sekund lenger.

Lenke til kommentar

Herre Jesus, og Gud vår frelser! COMMANDOS!!!!! :D:D:D

 

OG på den ordentlige måten! Og fred på jord og styr, jeg vil tilbake til WWII i ekte stil! WAH, Fantastiske nyheter å komme hjem fra skolen til! Husker fortsatt at jeg spilte mitt aller første commandos da jeg var rundt 6, og serien (bortsett fra SF) har jo vært en flott serie å følge oppveksten. Så JAAAAH! ET NYTT FOR FAEN!

 

 

 

Sorry, ble kanskje litt revet med, Ha en fin dag alle sammen! (=

Lenke til kommentar

Commandos 1 var fantastisk ja. 2`ern fikk ikke jeg heller samme feeling med.

Har i ettertid prøvd ekspansjonspakken til commandos 1, beyond the call of duty. Utrolig vansklig, kom vell aldri skikkelig igang. Denne er relativt "ukjent" og annbefales til dem som liker serien.

Strike force spiller jeg litt nå om dagen faktisk, liker sniperen godt :D

Det er "billig" underholdning, men grei skuring på en søndag.

 

Forøvrig, det er få spill jeg har brukt mer tid på en Commandos 1.

Lenke til kommentar
Commandos 1 var fantastisk ja. 2`ern fikk ikke jeg heller samme feeling med.

Har i ettertid prøvd ekspansjonspakken til commandos 1, beyond the call of duty. Utrolig vansklig, kom vell aldri skikkelig igang. Denne er relativt "ukjent" og annbefales til dem som liker serien.

Strike force spiller jeg litt nå om dagen faktisk, liker sniperen godt :D

Det er "billig" underholdning, men grei skuring på en søndag.

 

Forøvrig, det er få spill jeg har brukt mer tid på en Commandos 1.

 

 

Helt enig i at BtCoD var ekstremt vanskelig! klarte vel ikke mer enn 6-8 om jeg husker riktig.. Det som var greit med 2en var at jeg til slutt klarte å spille gjennom alt, og det var ganske bra antall baner om jeg husker riktig! får håpe vanskelighetsgraden blir som på de første (L)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...