Gå til innhold

Tony Hawk rekker julesalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo hende at de har funnet på en eller annen ting som gjør at det blir genialt. De har jo hatt god tid på det. Og de vet jo at de må finne på noe smart for å slå skate.

 

Men hvorfor skal dette bli gøyere for oss som skater på ekte da? De forklarer helt sikkert i begynnelsen hvordan man gjør de forskjellige tingene. Å ta ollie på ride tror jeg ikke blir i nærheten av hvordan det er på ekte. Mener jeg så en film der de viste forskjellige ting. Og der tok han bare ned tailen for å ta en ollie. Det kan hvem som helst klare.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det kan jo hende at de har funnet på en eller annen ting som gjør at det blir genialt. De har jo hatt god tid på det. Og de vet jo at de må finne på noe smart for å slå skate.

 

Men hvorfor skal dette bli gøyere for oss som skater på ekte da? De forklarer helt sikkert i begynnelsen hvordan man gjør de forskjellige tingene. Å ta ollie på ride tror jeg ikke blir i nærheten av hvordan det er på ekte. Mener jeg så en film der de viste forskjellige ting. Og der tok han bare ned tailen for å ta en ollie. Det kan hvem som helst klare.

Det er to vanskelighetsgrader, Easy og Hard. Easy er for nybegynnere som ikke kan skate, mens Hard er for de som kan skate, eller vil gjore triksene saa realistiske som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...