Gå til innhold

Western-action fra Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker fokuset på Westernspill den siste tiden. Det er en era som er lite brukt, og er utrolig spennende. Red Dead Redemption er også på vei.

 

Er det noe jeg ikke har lyst på, så er det flere WW2-spill. Håper det utvikles flere Western- og Pirat-spill.

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

Husket jeg elsket WWII-spill for noen år siden, men så ble den tidsperioden rævkjørt så hardt av spillutviklere verden over, og resultatet er at jeg holder meg langt unna de. Er glad i westernspill også, men vet ikke om jeg liker at "alle" skal komme med dette nå. Gi meg heller et westernspill en sjelden gang slik at de fortsetter å være knall gøye.

Lenke til kommentar
Husket jeg elsket WWII-spill for noen år siden, men så ble den tidsperioden rævkjørt så hardt av spillutviklere verden over, og resultatet er at jeg holder meg langt unna de.

Jeg husker at jeg for mange år siden tenkte: "Hvorfor er det nesten ingen som lager spill om andre verdenskrig?!" Hahaha

 

Nå er det spillverdens mest oppbrukte sjanger. Mye skal til for at jeg interesserer meg for WW2-spill. Da må det i så fall være noe annerledes enn standard FPS ala Medal of Honor/Call of Duty. Brothers In Arms tok en annerledes og bra vri på FPS, men de har gitt ut så mange BIA-spill med samme konsept at også det føles "been there, done that". Heller ikke strategi-spill fra den sjangeren interesserer meg lenger. Det er generelt lite nyskapning. En annen sak er at det irriterer meg en smule at nesten ingen spill lar meg få spille som Tyskland, Italia eller Japan for eksempel, kun som alliert, og da vanligvis USA. Jeg lurer på om det er fordi utviklerne ikke har baller nok, eller fordi spilleren i så fall blir å tape krigen uansett til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...