Gå til innhold

Lian Li frontdeksler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm

 

Bestillte meg 3x 5 1/2 deksler nå fra mp.. har pc-70USB,men utrifra bildene på overklokking.no i testen av pc-75usb ser det ikke ut som det er hull forant til å montere de i 5 1/2 plassene..

 

Er på jobben,så¨får ikke sett på kabinettet mitt før senere..men hvis jeg ikke har sånne feste hull,så må jeg borre hull da? det er jo litt tett løsning syns jeg..

 

Så det jeg lurer på.. er om det faktisk er hull der? eller hvordan festa du frontdekslet?

 

Miracl

Lenke til kommentar

Til vidar / yummy..den som testa disse frontdekslene..

 

Disse ble testet ut i et Lian Li PC75-usb right?

 

Da må du ha borra hull i fronten får å få montert frontdekslet..

 

For de Pc-70/75 jeg har sett har ikke hull i fronten. og jeg har ikke hull selv i mitt pc-70usb.. så da må jeg borre litt..

 

Men hvorfor er de ikke noe info i artiklen om at man må drive å drille hull i Pc70+ kabinettene?

 

Vet midi-tower lian li kabinetter har disse hullene og nyere pc-70 har det sikkert og.. men kjedelig for oss som ikke har sånne hull..

 

Miracl..

Lenke til kommentar

På mitt PC75 USB måtte jeg bore hull for dekslene, men det var gjort på no time. På andre kabinetter skal det ikke være nødvendig å foreta seg noe. For dere som skal kjøpe dekslene, men ikke har hullene i kabinettet, er alt du trenger å gjøre å plassere dekslet over brønnen det skal sitte på, markere hvor hullene skal være og så bore opp. Det hele er gjort på under 5 minutter.

 

Det er ingen fargeforskjell - kameraet mitt er av og til lite samarbeidsvennlig. :(

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg de nye Lian Li Frontene mine fra Microplex..

 

Har Pc-70usb,så måtte frem med drill og borre litt,tok 10 min.. brukte 3,5mm borr..

 

Ble ganske bra syns jeg.. :)

 

http://home.broadpark.no/~aroed/lifront.jpg

 

Litt farge forskjell når man tar bilde med blitz,men syns ikke ellers.. anbefaler alle som har lian li å kjøpe sånne :D

 

______________________

 

edit:

Fjernet bildet, det var altfor stort. Legg evt. inn thumbnail.

- Novec

______________________

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du får den nok til å passe, men det kan hende du vil få problemer med drevskinnene. Du må også huske at fronten på dette kabinettet er i plast, noe som ikke vil passe helt godt med disse drevdekslene. Det kan godt hende at det beste alternativet for deg rett og slett er å lakke drevene dine matt svart.

Lenke til kommentar
Du får den nok til å passe, men det kan hende du vil få problemer med drevskinnene. Du må også huske at fronten på dette kabinettet er i plast, noe som ikke vil passe helt godt med disse drevdekslene. Det kan godt hende at det beste alternativet for deg rett og slett er å lakke drevene dine matt svart.

 

snakker du nå om Addtronics ET6896AB? eller lepont 201??

Lenke til kommentar

Det er nok mulig, men resultatet vil nok helst være ødelagte CD-plater. Men slot-in -drev har den fordelen at det er lett å kutte hull foran slot'en i et av dekslene som fulgte med kabinettet. En annen mulighet er å feste noe filt (f.eks. fra en pusseklut for briller) på baksiden av luken, slik at den ikke skraper opp CD/DVD-platene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...