Gå til innhold

Sniktitt: Vi har prøvd PlayStation-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes ikke ut som den kommer til å klare å knekke iphone. Enig med Flimzes at den ikke er mer en Android med knapper.

Helt utrolig å lese alle disse sure oppstøtene. Telefonen virker genial til det den er tiltenkt. Her har man skikkelig knapper for å styre spillene, som er alfa omega for en god gaming opplevelse. I tillegg har man en egen spillebutikk for nedlasting av spill. Denne telefonen er genial til poden, og vil nok stå øverst på ønskelisten hans. Men man kan jo alltids kjøpe en Desire Z til ham, og la ham sitte der å knote med mikroskopiske taster, eller med en skjermstyring som fungerer av og til...

 

Edit: Knekke iPhone? Hvordan i alle dager kan du snakke om iPhone i denne sammenhengen? Hva har iPhone med denne telefonen å gjøre?

Endret av newnick
Lenke til kommentar

Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett.

 

Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp.

 

Det er bra du er mye smartere og vet mer enn marketsanalytikerne til Sony Ericsson.

Lenke til kommentar

Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett.

 

Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp.

 

Det er bra du er mye smartere og vet mer enn marketsanalytikerne til Sony Ericsson.

Helt klart, har tjent meg godt her i livet.

Lenke til kommentar

Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett.

 

Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp.

 

Du mener virkelig det du skriver her? Telefonen tar spillene bort fra touch ui-et og over til en håndkonsoll. Touch spill er ikke de mest givende i lengden, men på denne enheten har utviklerne virkelig noe å boltre seg i. Grunnen til at de fleste spillene som er utviklet for Android pr i dag bruker touch, er jo nettopp pga mangelen på fysisk styreknapper.

Og vi snakker fremdeles om en telefon, ikke om en håndkonsoll. En telefon! Det er jo det som er det geniale. Klarer du ikke se det?

Men for min del så må du gjerne kjøpe deg en psp. Kjøp gjerne to! Men for min arving, vil denne telefonen være den ultimate gadget... Kul telefon, og håndholdt spillekonsoll i ett. Genialt.

Lenke til kommentar

Jeg bare syns bruken av playstation navnet på en telefon som ikke har noe med playstation å gjøre blir for dumt, og jeg hadde håpet på at den i det minste kunne spille psp-spill. Jeg mener, det burde da ikke være så vanskelig å få psp-spill i en telefon, det er tross alt 7 år siden psp kom, det MÅ ha vært utvikling på hardwarefronten siden den gangen.

Lenke til kommentar

Jeg bare syns bruken av playstation navnet på en telefon som ikke har noe med playstation å gjøre blir for dumt, og jeg hadde håpet på at den i det minste kunne spille psp-spill. Jeg mener, det burde da ikke være så vanskelig å få psp-spill i en telefon, det er tross alt 7 år siden psp kom, det MÅ ha vært utvikling på hardwarefronten siden den gangen.

 

Å gi ut en psp med telefonfunksjon er sikkert en god ide, men denne gangen var det en telefon med psp funksjon. Du svartmaler en del nå, da SE har opplyst om at den skal kunne spille noen ps1 spill. Jeg er sikker på at du vil se rimelig gode spill til denne telefonen. Og som ^^ sier, så blir det en ny verden for emulator spilling. Nei, jeg har klokketro på dette konseptet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...