Gå til innhold

EVGA lanserer GTX 570


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja bra jobb og få kokeplata såpass liten :whistle:

"kokeplate"-vitser passer ikke inn med disse kortene, da de faktisk har fått et akseptabelt strømforbruk og temperaturer... ;) Utrolig at dette ryktet henger igjen enda... Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom.

 

EVGA er klar med sin variant av Nvidia GeForce GTX 570.
EVGA var klar med sin variant av kortet ved lansering... Dette er et nytt kort.
Lenke til kommentar

Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom.

 

 

Mindre enn det. De fleste norske boliger har termostatstyrt varme, og strømmen PCen bruker blir omgjort til varme. Så i vinterhalvåret blir strømforbruket til PCen i praksis null.

 

 

Det er støynivået og ikke strømregningen som gjør at jeg bryr meg om tdp på hardware i alle fall...

Lenke til kommentar

Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom.

 

 

Mindre enn det. De fleste norske boliger har termostatstyrt varme, og strømmen PCen bruker blir omgjort til varme. Så i vinterhalvåret blir strømforbruket til PCen i praksis null.

 

 

Det er støynivået og ikke strømregningen som gjør at jeg bryr meg om tdp på hardware i alle fall...

Strømforbruket til PC'en blir vel ikke i praksis null, det må i så fall være overskuddsvarmen det er snakk om. Ellers har du en satansk strømgjerrig PC! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...