Gå til innhold

_crs_ sin quiz-tråd med Blu-ray premie (regler i 1. post) (avsluttet)


_crs_

Anbefalte innlegg

Introduksjon

 

Velkommen til nok en quiz-tråd, denne gangen med premie! Blir det suksess eller blir det flopp?

 

Det eneste du trenger gjøre for å delta er å svare. Jeg ordner resten. Reglene virker kanskje kompliserte, men det er så konkurransen blir langsiktig og flere har sjansen til å vinne. Les derfor reglene. Lykke til!

 

Regler

 

Hver quiz består av 3 bilder. Bildene blir nummerert fra 1 til 3. Oppgavene vil variere, så les spørsmålet.

 

For hver ny quiz:

- Hver bruker kan kun avgi ett svar

- Svaret kan kun være for ett av bildene

- Svaret må inneholde bildets nummer

- Eksempel på korrekt avgitt svar: "3. Inception"

- Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar

- Redigerte svar blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldene quiz)

- Svar som avviker fra reglene blir ignorert (du mister din sjanse for gjeldende quiz)

 

- Mindre skrivefeil/stavefeil tolereres (mine avgjørelser er endelige)

- Første korrekte svar på hvert bilde gir 1 poeng

- Maksimalt kan 3 brukere få 1 poeng hver per quiz

- Alle svar må være avgitt senest 1 time før neste quiz

- To ny quiz hver dag

- Kun nyeste quiz er gjeldene

- Riktig svar blir ikke bekreftet umiddelbart, fasiten kommer når jeg legger ut ny quiz

- Poengoversikt blir listet ved hver nye quiz

 

- Sabotering, hinting, trolling, mas, juks, OG KVERULERING AV EPISKE PROPORSJONER kan og vil i verste fall føre til at jeg avslutter tråden (eller du blir pisket med en slitt skolisse)

- Ikke heng deg opp i at du ikke fikk godtatt svar eller at noen slo deg på målstreken, det kommer alltid en ny quiz (inntil noen vinner)

- Moderatorer kan ikke delta

 

Første bruker som klarer 30 poeng, vinner.

 

Ideelt sett er 1 konkurranse i millenniumet nok. Jeg har ikke uendelig med premier.

 

Jeg tar alle forbehold mot uforutsette hendelser med meg eller med tråden.

 

OBS. Alle kan gjøre feil, også jeg. Oppdager du noe feil, f.eks. med poengene, gi gjerne beskjed på PM.

Endret av _crs_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Premie

 

Vinneren kan velge 1 stk Blu-ray film fra premieutvalget. Premien er helt gratis. Jeg dekker frakt.

 

Jeg sender kun til adresser i Norge. Jeg tar ikke ansvar for tap eller skade under postgangen.

 

Premieutvalg:

 

ZLtK2.jpg

 

Piranha (2010), Face/Off, Slumdog Millionaire, Minority Report, Starship Troopers, Avatar CE (6-disc), The Matrix, Terminator: Salvation

 

Alle filmene er sone B med norsk tekst, utenom Piranha (2010) som kun er sone A og ingen norsk tekst. Alle filmene er foreløpig forseglet, men kan bli åpnet på et tidspunkt, da kun av meg og mine silkehansker, så de vil ellers være som nye.

 

Litt ekstra info om noen av filmene: Piranha (2010) er en eksklusiv utgave med et meget velgjort pappomslag. Ballsack har postet bilder av den her. Denne utgaven er kun sone A og uten norsk tekst. Så velger du denne premien, sørg for at du kan spille sone A. Terminator: Salvation premien er en eksklusiv limited edition replika av hodeskallen til T-600. Det er egentlig bare et velgjort plast-cover, men det ser ganske pent ut i hylla. Bilde av denne finnes her (til venstre for det gule brevet). Denne er sone B med norsk tekst (selv om den ikke ble solgt i Norge).

 

Jeg gjør dette som privatperson og har ingen tilknytning til eller interesser i Blu-ray filmene på noe som helst vis annet enn at de er mine.

 

Misfornøyd med reglene, oppgavene eller premieutvalget? Send meg gjerne en PM. Men ikke forvent noe svar. :)

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

OK, jeg forventet litt oppstartsproblemer, men så langt er det kun scoret 1 poeng, til henrik_s.

 

Jeg har prøvd lage reglene i 1. post enda klarere. Jeg vil inkludere hele første regel-paragraf i hver nye quiz fra nå av, for å unngå misforståelser.

 

2 bilder kan fremdeles gi poeng, det ene svaret er allerede avslørt men ikke avgitt korrekt (hint: må være ditt første svar).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Så det betyr at jeg ikke kan være med lenger, siden jeg fjernet det første innlegget mitt? Det er jo trist i så fall. Vet forresten svaret på bilde 2, men tør ikke poste det nå siden svaret mitt ikke er godtatt, og da regner jeg med at det å poste riktig svar på dette bildet heller ikke vil bli godtatt. :ermm:

 

Jo, du kan være med når jeg legger ut ny quiz, som er når de 2 andre bildene er korrekt avgitt med riktig svar. Så du går bare glipp av 1 poeng, don't worry.

Lenke til kommentar

lol jeg henger ikke helt med. Er det sånn at vist bruker har gjettet på et av bildene hvilken film dette er, så kan foreksempel ikke jeg legge inn et svar etter han da på samme bildet? Vist, så blir det jo juks, fordi da kan jeg jo bare se hva han har skrevet. :p

Takk ^^

 

btw så lur jeg jeg omfg. Du ser jo hvem som skrev dette først da. ^^

Så på hvert bilde er det maks 1 poeng? Altså kun 1 bruker som kan få det poenge, og det er den første som svarer rett?

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

lol jeg henger ikke helt med. Er det sånn at vist bruker har gjettet på et av bildene hvilken film dette er, så kan foreksempel ikke jeg legge inn et svar etter han da på samme bildet? Vist, så blir det jo juks, fordi da kan jeg jo bare se hva han har skrevet. :p

Takk ^^

 

Er visst min skyld dette her, siden jeg i første innlegg svarte på 2 av bildene, og fjernet dette etterpå da jeg innså at man kun kan svare på ett bilde. Beklager. :(

Lenke til kommentar

Så på hvert bilde er det maks 1 poeng? Altså kun 1 bruker som kan få det poenge, og det er den første som svarer rett?

 

Ja, rett og slett. Det er egentlig ikke så vanskelig. Men redigerte svar blir ignorert. Og da får du ikke flere sjanser. Dette for å unngå at noen redigerer til riktig svar.

 

Hvis ingen redigerer svarene sine så vil alt gå greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...