Gå til innhold

Intervju: – Konkurransen med PES er fantastisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

For guds skyld legg inn Norske kommentatorer. Er lei av å høre på svenskene eller britene i tiern.Fotball har blitt stort i Norge også så det minste de burde gjøre er å tilby det som DLC.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Feil, mange xboxer er trådløse og dermed vil slik straff virke mot sin hensikt ettersom det er mye større risiko for plutselige utkoblinger/forstyrrelser. Opplevd å ha mistet tilkoblinga utallige ganger selv om jeg har en ruter til 1500 kr og 15 mb linje. Gears of war, halo etc. Fotball online har jeg ikke noe erfaring med.

 

Bedre å la kunstig intelligens ta over.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Synd er det uansett, at etter flere timer med både PES og FIFA-demoene, kan jeg igjen konkludere med at PES slakter EAs bidrag på mange måter, faktisk flere en i 2010.

 

I år er (PC-versjonen) av PES masse bedre på animasjoner, flyt i gameplay og generell AI. Det FIFA alltid har slitt med er gameplay. Ukontrollerbare keepere, ubrukelige forsvarere og usannsynlige hendelser på banen, som f.eks: Forsvarere som står med ryggen til, snur seg plutselig idet en ball skal sentres igjennom, og tar den lett som faen. Et annet godt eksempel er forsvarere som lager straffespark ved å takle stygt uten at du styrer spilleren. Slike ekle, seige og ikke minst irriterende hendelser gjør PES så masse, masse bedre.

 

Prøv PES-demoen og se selv.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg fifa var litt bedre, men det er nok mye pga jeg syns kontrollen var helt på jordet i PES. (da snakker jeg om Xbox360 kontroller i PC-versjonen). Det syntes jeg alltid det har vært i pc-versjonen av PES. Men når kontrollern etter mye knot er stillt slik jeg vil ha den, så tror jeg det nesten ville vært dødt løp i år. Dvs at jeg hvertfall kjøper begge to og koser seg med 2 forskjellige bra fotballspill :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...