Gå til innhold

Test: I pose eller sekk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sammenligningstester er egentlig bare relevante dersom to produkter er så like at de er tiltenkt nøyaktig samme behov, og da er det for mye arbeid i forhold til hva vi får ut av det, så det tror jeg ikke du skal forvente når det gjelder kamerabager.

 

Men flere tester av slikt kommer. Jeg har allerede en Crumpler Gigolo 9000 13,3" liggende på vent. Den skal stresstestes blant annet på Photokina før testen skrives og publiseres.

Lenke til kommentar

Sammenligningstester er egentlig bare relevante dersom to produkter er så like at de er tiltenkt nøyaktig samme behov, og da er det for mye arbeid i forhold til hva vi får ut av det, så det tror jeg ikke du skal forvente når det gjelder kamerabager.

 

Men flere tester av slikt kommer. Jeg har allerede en Crumpler Gigolo 9000 13,3" liggende på vent. Den skal stresstestes blant annet på Photokina før testen skrives og publiseres.

Ja, det er i hvert fall vanskelig å kåre en vinner, fordi alle har forskjellig smak og krav. Noen vektlegger design, andre praktiske egenskaper, bærekomfort, tilgjengelighet eller slitestyrke/vanntetthet. Derfor er nok en slik grundig presentasjon bra, så kan man se om det passer sitt eget behov.

 

Men det kunne heller vært interessant å ta et utvalg beregnet på et typisk utstyr, dvs hus + et par tre objektiver og blitz, og sett på forskjellige muligheter!

Hvordan er det plass til andre ting, som litt klær, stativ etc, diverse småting? Her er det mange varianter!

Hva er best til turer, hva er best til oppdrag, osv.

Her trenger man ikke kåre en vinner, men demonstrere litt muligheter. Mye fine løsninger, men vanskelig å få ideer og oversikt. Selv om man kommer langt med å ta med det man pleier å bruke og gå til en større butikk!

Mange har et bra utvalg.

 

På grunn av løpske feriepenger må jeg nok se etter en større bag nå...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...