Gå til innhold

Android 2.2 til Galaxy S i september?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar tid fordi Samsung skal oppgradere sitt eget grensesnitt (Touch Wiz) slik at det fungerer med android 2.2. Samme årsak med HTC og Sense UI.

 

Nå er det mulig å roote både Desire og Galaxy S, så de som ha 2.2 kan legge det inn selv. De andre tar ikke skade av å vente :)

Endret av zlinky
Lenke til kommentar

Produsentene bruker mere penger og resurser på å selge enn å utvikle programvare for produkter som alerede er solgt. Samsung er ekstreme og kommer sjeldent/aldri med ny programvare for produktene sine med mindre det er store feil som må rettes. HTC er noe bedre på dette. Skal ikke se bort ifra at Android 2.2 blir siste oppdatering til Galaxy S.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at Android 2.2 blir siste oppdatering til Galaxy S.

 

Jeg kan garantere deg at Galaxy S får flere oppdateringer etter android 2.2.

og hvis de ikke kommer direkte fra samsung, så kommer de fra noen andre

(akkurat på samme måte som xda har portet 2.2 til gamle HTC telefoner).

Lenke til kommentar

Hvorfor er denne heftigere enn Desire?

 

Jeg vurderer begge, men har ikke testet TouchWiz, mens Sense har jeg brukt på både Touch Diamond2 og Tattoo.

 

Edit: Leste meg litt opp, og ser at skjermen er større og bedre (Super-Amoled vs Amoled). I tillegg støtter det video-ut (kabel følger ikke med)?

 

At det er Samsung, og at den støtter DLNA er jo genialt for meg som har både TV og Blu-ray fra Samsung med samme støtte :)

 

Ser også at CPU har marginalt bedre ytelse enn den som står i Desire.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Håper det kommer mindre oppdateringer før september. En oppdatering til både den og Kies, som gjør at det faktisk virker hver gang, hadde vært fint. Hastighetsoppgradering hadde ikke vært å forakte heller, har hørt at uoffisielle firmwareoppdateringer gjør den en god del raskere.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne noen dager nå, og tar den sannsynligvis med tilbake til butikken.

Hardware: Jeg er keivhendt, av/påknappen er direkte håløst plassert i så måte. USBkontakt oppå? Hva er det de tenker på? Hva med docking?

Software: Telefonen legger på etter ett innkommende ring. Jeg fant ingen referranse til dette men regnet med at dette kunne fikses med en oppdatering. Det var kommet en del oppgraderinger. det så bra ut intil jeg fant ut at jeg måtte h Windows til å oppgradere. På en Androidtelefon? Latterlig.

Jeg har hatt en Magic, og bruker en N1, så jeg er kjent med Android, og det var mange fine løsninger de hadde kommet med, og skjermen var bra. Men det hjelper desverre lite.

 

HPN :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...