Gå til innhold

Galaxy S2 - 1280x720 pixler, Super Amoled 2, 4,3" skjerm, 2GHz prosessor.


Galaxy S2  

86 stemmer

  1. 1. Vil denne knuse iPhone 4 lett?

    • Ja.
      66
    • Nei.
      15
    • Vet ikke.
      5


Anbefalte innlegg

Samsung Galaxy S2 - Råeste av det råeste!

 

post-203727-1278606888,8819_thumb.jpg

 

Ryktene sier at Galaxy S2 skal komme med:

 

- Android 3.0

- 4,3 tommer skjerm

- 1280x720 pixler

- Super Amoled2!

- 2 GHz. Prosessor

- 1 GB hurtigminne

- 8mpix Kamera

- Full HD videofilming

- Gyroskop

- 32 GB lagringsplass +32GB microSD card slot

 

Stemmer dette, så er det helt klart verdens råeste mobil.

 

Kilde:

Amobil.no

Endret av SolbergMobil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis en fake. Det er ufattelig enkelt å skape et telefonrykte, bare du kan overbevise en blogg og litt specs og du kan enkel CG.

 

Enn om det skulle stemme, kan en ikke sammenligne det med dagens telefoner da den dag den kommer vil det sannsynligvis være andre kraftige telefoner som kan kjempe om tilsvarende specs fra f.eks. HTC og motorola.

 

Hadde dog vært skeptisk til batterilevetid på noe slikt. Det er heller ikke bare bare å skru ned klokkehastigheten for å spare strøm.

Lenke til kommentar

 

utrolig nok 5 stemmer for at den ikke knuser iphone 4

 

Nå skal det sies at tall og spesifikasjoner ikke har så mye å si for om en telefon "knuser" en annen. Dessuten kommer denne (hvis den kommer, noe som ikke er sannsynlig) i 2011, så det blir litt feil å sammenligne mot dagens modeller. Hvem vet hva Apple, HTC, SE, Nokia osv har hostet opp innen den tid? 

Lenke til kommentar

Skulle ikke undre meg om noen fortsatt ville sakt at iPhone 4 var bedre. Trekker på smilebåndet..

 

Skulle ikke undre meg om noen tar ut-av-lufta-rykter så seriøst.

 

:)

 

Om jeg i det hele tatt skal kommentere ryktet så er jeg under den personlige meningen at 4" er så stort skjermene bør være. Blir kanskje litt klønete å holde noe så stort inntill øra? Vet ikke jeg. Bare noen tanker jeg har gjort meg.

 

Hvordan batteritiden blir med en slik prosessor er også et kapittel for seg selv. Når denne telefonen kommer til Norge så er iPhone 4 over et halvt år gammel, bare slik at det er sagt før dere sammenligner for mye.

Endret av ahpadt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

utrolig nok 5 stemmer for at den ikke knuser iphone 4

 

Nå skal det sies at tall og spesifikasjoner ikke har så mye å si for om en telefon "knuser" en annen. Dessuten kommer denne (hvis den kommer, noe som ikke er sannsynlig) i 2011, så det blir litt feil å sammenligne mot dagens modeller. Hvem vet hva Apple, HTC, SE, Nokia osv har hostet opp innen den tid? 

 

Vel om den kommer med Android 3.0 så sier det og ganske så mye. Når Android 2.1 slår 3.1.3 i tester, så tar hvertfall Android 2.2 iOS4!

Hva skjer da når Android 3.0 kommer? I tilegg med sånne specs. Har på følelsen at Apple skal slite for å henge med de kommende årene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...