Gå til innhold

Ny tastaturmodell fra Nokia på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nesten litt synd på Nokia og SE for tiden, jeg. Klarer ikke henge med lenger og fortsetter pøse ut foreldet crap som ingen har lyst på. Er det ikke Android eller iOS så er det liksom uinteressant.

 

Vil ikke akkurat påstå at N900/maemo står tilbake for hverken Android eller iOS, litt avhengig av hva man prioriterer. Mye spennende som skjer med utviklingen av Qt og meego også, så jeg har stor tro på Nokia videre fremover.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en n9. Nokia n9 kommer til å kjøre meego og vil antakeligvis bli nokias utfordrer til iphone og android. Det blir sagt at det kommer tre varianter av nokia n8. Kameramobilen heter n8-00 og denne heter n8-01. Dette kan ikke være en c serie fordi desiginen står ikke i samsvar med noen av de. C7 er allerede lekket ut. Det er mest sansynlig at dette er en e serie eller en variant av n8. Rart er det at mobilen er laget i plastik. Det er lenge siden e serien hadde mobiler i 100% plastik. Og n8 er nesten bare metall. Enten er dette en veldig tidlig prototype eller en kinaetterlikning som negro electronics har kjøpt inn for å få flere lesere.

Lenke til kommentar

Det er mest sansynlig at dette er en e serie eller en variant av n8. Rart er det at mobilen er laget i plastik. Det er lenge siden e serien hadde mobiler i 100% plastik. Og n8 er nesten bare metall. Enten er dette en veldig tidlig prototype eller en kinaetterlikning som negro electronics har kjøpt inn for å få flere lesere.

 

Synes da tydlig matriallene på bildet ser slående lik ut som N8 jeg da, så det ser veldig ut som metall også på denne.

Det er mange rykter rundt på nettet, men at dette er en N9 er som gingerviking sier helt sikkert feil ettersom Nokia selv har sagt at N8 er siste N-serie med Symbian og at denne prototypen tydlig kjører Symbian^3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...