Gå til innhold

Goldeneye 007 på vei til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ga meg ingen frysninger, grafikken virker knapt oppdatert fra 1997. Dette skulle kommet på PS3 eller PC:-(

 

wii'en klarer vel ikke å kjøre så kraftige spill, men er det kommet noe nytt om den nye wii'en ? Håper dem får en oppdatert versjon av Goldeneye til den.

Lenke til kommentar

Dette ga meg ingen frysninger, grafikken virker knapt oppdatert fra 1997. Dette skulle kommet på PS3 eller PC:-(

Animasjonene var ganske gode. Og effektene bra for å være wii. Synd jeg aldri har tenkt å kjøpe meg en wii. Goldeneye er et av de god-spillene jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar

Hahahahahah.. nå lo jeg godt her :)

 

men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt..

 

hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp :) klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!!

Lenke til kommentar

Hahahahahah.. nå lo jeg godt her :)

 

men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt..

 

hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp :) klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!!

 

 

Spelte du i det hele tatt Goldeneye 007?

 

I dag er det for stor fokus på grafikk, noko som har gjort at gameplay ikkje har fått like stor fokus. Gameplay på 90 og tidleg 00-talet var mykje betre enn i dag!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hahahahahah.. nå lo jeg godt her :)

 

men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt..

 

hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp :) klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!!

 

 

Spelte du i det hele tatt Goldeneye 007?

 

I dag er det for stor fokus på grafikk, noko som har gjort at gameplay ikkje har fått like stor fokus. Gameplay på 90 og tidleg 00-talet var mykje betre enn i dag!

Enig, det er gameplay som avgjør om et spill er godt eller ikke.

Lenke til kommentar

Tilbrakte endeløse timer med 4player på min gamle 14tommers Dantax tv. Dette spiller er en like stor nostalgibombe som OOT...

GLEDER meg :dribble: Grafikken betyr ikke en dritt så lenge de har klart å ta vare på "atmosfæren" i det gamle spillet. Men Daniel Craig?? :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg spilte enormt mye Goldeneye på Nintendoen.. og jeg syns gameplay er klart viktigst men grafikk er det som er avgjørende.. sitter nå og spiller Final Fantasy VII og jeg ber hver dag om at det skal komme en remake med ny flott grafikk!

 

knuser deg sikkert i goldeneye AshtraY ;) ned i aska :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...