Gå til innhold

Openoffice.org 3.2.1 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal gi dem et nytt forsøk? Ble ikke helt overbevist sist gang jeg prøvde, men tungvindt uten en slik programpakke også. Google docs blir litt for primitivt for min del...

 

Har gitt Openoffice en ny sjans etter dårlige erfaringer for ca. 4 år siden hvor skolePCene vi brukte var utstyrt med dette. Flott tiltak av skolen å bruke opensource-programmer, men da holdt det ikke særlig mål... Opplevde en del frysinger osv når det helst ikke skulle være sånn og feilmeldinger poppet også opp i utide.

 

Den dag i dag fungerer Openoffice for min del utmerket. Sammenlignet med Microsoft Office så er det lite som mangler, om det i det hele tatt er noe. Stabiliteten er kraftig forbedret, og det er for min del det viktigste.

 

Så gi dem et nytt forsøk! Det er tross alt gratis :)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Openoffice i flere år, og skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på Microsoft Office.

 

Det jeg hadde å utsette på Openoffice i begynnelsen var at det tok ganske lang tid å starte, men dette er blitt kraftig forbedret syntes jeg. Men der kan jo nyere hardware ha litt å si...

 

Det skal legges til at jeg stort sett kun bruker Calc og Writer, så har ikke så mye erfaring med de andre delene. Men syntes Draw er tamt i forhold til f.eks. Inkscape.

 

Google Docs sitt regneark syntes jeg har alt for dårlig respons på grensesnittet til at det er brukbart.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...