Gå til innhold

Mer flikking på 5D Mark II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv et par ganger hørt litt flappa-flappa fra blenderen når jeg har holdt nedblendingsknappen inne under makrofotografering med liveview - har hittil antatt at det var meg som ikke holdt nedblendingsknappen godt nok inne, men det kan jo være at det var et eksempel på denne "featuren". Har aldri opplevd det som et problem, da, men nå er i alle fall min firmware oppdatert.

 

Synes egentlig Canon har fin respons for firmware updates, jeg. :)

Lenke til kommentar

Canon er tydeligvis ikke ferdig med å fikse småproblemer på 5D Mark II. Nå er firmware-versjon 2.0.7 klar.

 

<a href="http://www.akam.no/artikler/mer_flikking_paa_5d_mark_ii/76500" title="Mer flikking på 5D Mark II">Les mer</a>

 

Vi får vel egentlig håpe at ingen av produsentene noen gang anser seg som ferdige med å fikse småproblemer. For småproblemer vil det alltid være...

Lenke til kommentar

Det var jammen på tide! Min Tamron 90mm macro har vært ubrukelig til filming siden 2.0.4 kom ut. Ved fokusavstand på ca 1,5 til 2 meter blunket den med blenderen slik at videoen ble mørkere for så å bli lysere et lite øyeblikk. Har snust rundt på ebay etter gammel manuell optikk i det siste, men det er fortsatt fint å ha selv om man kan bruke den automatiske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...