Gå til innhold

Få selger Nexus One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min Nexus One (Takk til Google som ga meg den gratis) og ville lett valgt den fremfor Desire rett og slett fordi Android Froyo kommer snart og Nexus One vil være den første som får oppgraderingen mens gudene vet hvor lenge Desire må vente på at HTC tilpasser Sense.

 

Takket være Cyanogen har jeg allerede mye av Froyo-funksjonaliten :)

 

<3 Nexus One <3

Lenke til kommentar

Operatører og distributører prioriterer HTCs Android-telefoner foran Google-telefonen.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/faa_selger_nexus_one/76405" title="Få selger Nexus One">Les mer</a>

En litt merkelig artikkel. At hverken Sprint eller Verizon selger Nexus One er naturlig, da Nexus One er en GSM-telefon. Som kjent, benytter både Sprint og Verizon seg av CDMA-nettverk.

 

På Googles egne sider, henviser de Verizon-kunder til Verizons nettsider og anbefaler "similarly feature-packed cousin" Droid Incredeible. Mens Sprint-kunder henvises til HTC EVO 4G, og det linkes til en side hvor man kan forhåndsbestille den.

 

Dette er hva jeg får opp når jeg forsøker å bestille Nexus One fra USA (satser på at linken virker fra Norge: https://www.google.com/phone/choose?hl=en&gl=US&s7e=

 

Den siden inneholder ingen overraskelser. Det eneste måtte være at Google etter hvert fikk ut fingeren og gjorde en AT&T-vennlig telefon tilgjengelig. Bedre sent enn aldri.

 

I tillegg sier artikkelen at Verizon selger Nexus One i Storbritannia. Det er Vodafone som selger Nexus One i England, ikke Verizon. Det skal dog sies at Vodafone eier 55% av Verizon Wireless, men de er fortsatt Vodafone på hjemmebane. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig artikkel.

 

Google har inntil nylig valgt å selge mobilen selv, istedenfor å selge den subsidiert fra operatører.

Siden de nå går bort fra denne salgsmodellen betyr det at operatører faktisk vil begynne å tilby nexus i tillegg til andre android mobiler. Og, siden nexus er produsert av nettopp HTC så er det rart å påstå at operatører selger HTC sine mobiler, på bekostning av nexus.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...