Gå til innhold

[Løst]Hvordan slette brukerkonto?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg visste ikke hvor ellers jeg skulle poste dette. Så jeg trenger da å få slettet denne brukerkontoen slik at jeg kan bruke emailen som er knyttet til denne kontoen på min hovedkonto. Fant ingen steder på kontrollpanel hvor det går, så lurer på om en admin kan slette den for meg.

 

Takk for svar. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskusjon.no sletter ikke kontoer.

 

Av databasehensyn er det ikke mulig å slette en brukerkonto. Om man ikke lengre har interesse av å benytte forumtilbudet er det enkleste å bare la være å logge inn med brukerkontoen sin. Men dersom man ønsker kontoen sin avsluttet slik at den ikke lengre kan benyttes, kan man sende en PM/melding til en administrator. I tilfeller hvor man ikke lengre ønsker at kontoen skal kunne knyttes til seg selv som person kan man også be om å få endret brukernavnet på kontoen. Registrert informasjon på kontoen (e-post o.l.) vil bli slettet om ønskelig, ved slike tilfeller send en henvendelse til administrator.

Les mer @Wikien

Lenke til kommentar
Du kan vel endre e-postadressen til den sekundære kontoen først, og se sette den gamle adressen på den primære kontoen?

 

Emailen på min hovedbruker er ikke lenger i bruk (kan ikke bruke den). Så jeg laget da denne brukeren fordi jeg ikke husket passord til min hovedbruker, men så kom jeg på det etter jeg hadde laget denne. Og man må jo reaktivere en brukerkonto via mailen sin etter man bytter email-adresse. Så jeg vil helst unngå å lage en falsk email adresse bare for å flytte email-adressen som er knyttet til denne brukeren over på min hovedbruker.

Endret av Sebe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...