Gå til innhold

Mer kjøreglede også til PC-eiere (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toyota Supra Mark IV :love:

Den er et must!

 

 

Flimzes: Er det ikke like greit at du blir drept, har jo levd mange nok år :roll:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforJa jeg tok poenget ditt Flimzes. Jeg liker bare å sette ting på spissen ;)

 

Godt mulig at du liker å sette ting på spissen, men det der har da vitterlig ingen sammenheng, i det hele tatt. Muligens om jeg hadde vært 450 at den kommentaren kunne vært sammenlignbar, da det hadde vært omtrent det samme forholdet som gjenomsnitlig norsk levealder og gjennomsnittlig spillserielengde har med nfs.

 

Jeg bare ser ikke hvorfor noen skulle ha lyst til å dra enda lenger ut på en serie med spill som har vært rimelig dårlige, ved å legge til et spill som ikke har noen handling til felles med de gamle, ingen grafikk til felles med de gamle, ikke en gang feelingen i spillet ligner. Dette spillet har tross alt mer til felles med forza og gran turismo enn NFS... Hvorfor ikke bare utnytte sjansen til å bare lage en ny serie, med et nytt navn. Droppe alt det dårlige som NFS har betydd tidligere

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Jeg bare ser ikke hvorfor noen skulle ha lyst til å dra enda lenger ut på en serie med spill som har vært rimelig dårlige, ved å legge til et spill som ikke har noen handling til felles med de gamle, ingen grafikk til felles med de gamle, ikke en gang feelingen i spillet ligner. Dette spillet har tross alt mer til felles med forza og gran turismo enn NFS... Hvorfor ikke bare utnytte sjansen til å bare lage en ny serie, med et nytt navn. Droppe alt det dårlige som NFS har betydd tidligere

 

For å være mere saklig: (selv om jeg står for det jeg skriver)

Jeg vil tru navnet Need for Speed sitter ganske godt i hodet på de fleste, ser jo også ut til at det selger godt. Kan jo være en av grunnene til at de beholder navnet.

 

Folk blir ofte "fan-boys(and girls)" og kjøper etter navnet, kan hende de utnytter det litt og :) Selv har jeg vært veldig fra og til på Need for Speed serien.

Finnes vel flere spill-serier der handlingen ikke er så lik de gamle, grafikk som forandres osv. Spillet er vel ganske likt Need for Speed: ProStreet om jeg ikke husker feil.

NFS har nødvendig vis ikke vært så dårlig, men heller litt ute av kontroll i mine øyne.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...