Gå til innhold

Anmeldelse: Left 4 Dead 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt L4D2 (og 1) en god del timer nå... Alt i alt ligner 2eren mye på forgjengeren, men etter min mening er det helt greit at det ikke ble kun en oppdatering. Spesielt liker jeg å spille de nye zombiene i versus. Det er kjempegøy.

Poenggivingen i versus er også blitt kraftig forbedret.

Alle "gamle" våpen, zombier ol. er beholdt, men i tillegg er det lagt til en del våpen som er så godt som identiske med de gamle, en deagle pistol, granatkaster, 10 forskjellige meelee våpen (motorsag, brannøks, stekepanne, batong, balltre, gitar, masjete, kniv, brekkjern og katana), 4 special zombier (kvinnelig boomer, spitter, charger og jockey), adrenalinsprøyte, ulik ammunisjon, hjertestarter, boomer bile (kan kaste boomeroppkast på zombier, som da blir angrepet av andre zombier. Morsomt på tank).

Hvis jeg skal påpeke noe negativt må det være at noen av banene er praktisk talt umulig i versus.

 

Jeg har også inntrykk av at det kommer mye flere zombier i 2eren. Det lønner seg liksom aldri å stå litt rolig på ett sted. Og ofte kommer det konstante horder til man har skrudd av en alarm x antall "kilometer" unna. Det er i og fr seg helt greit, men for meg som har spilt en del L4D er det tydlig at samme taktikker ikke lenger fungerer. Jeg støtter altså påstanden om at hvordan man spiller også har endret seg.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...