Gå til innhold

Koreanerne leder an


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er markedsandelene representert?

Regnes f.eks bare Samsungpaneler som skjermer som blir solgt med Samsung logo, eller også andre merker som besitter Samsung paneler? De største skjermprodusentene er nemlig også ganske store underleverandører for andre merker.

 

Hvordan ligger Sharp ann? Har inntrykk av at de er en ganske stor produsent.

Lenke til kommentar

Det sitter veldig ofte samsung skjermer i bærbare PCer uten at det står reklmert for det noe sted på maskinen.

Samsung produserer vel for andre lmerker akkurat som de også gjør med flash minne.

Jeg skal ikke si sikker hvilke SSD osv som bruker samsung chipper men jeg vet det leverer til flere produsenter.

Lenke til kommentar

Ja det var nettopp det som var poenget mitt (som kanskje ikke kom så tydelig fram). Det jeg lurer på om disse tallene inkluderer de panelene Samsung produserer for andre, eller kun de Samsung nytter selv. Tilsvarende for LG, som også leverer paneler til mange andre (bla. Philips).

 

Trodde også det var Samsung som produserte for Sony? (Vet Sony har noen LCD-fabrikker, men trodde ikke disse produserte TV-paneler.)

 

Overraskende å se Sanyo så høyt på listen. Lager de TV-paneler, eller er det andre LCD-baserte produkter? Såfall hvilke TVer nytter Sanyo-paneler?

 

Hadde også vert interessant og sett liknende tall som inkluderer plasma.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...