Gå til innhold

Fantastisk kick-off for FIFA 10 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ærlig talt at fifa spillene har tapt seg masse idet siste. Ja de ser mye bedre ut, og mer realistiske, men den farta og reaksjonen som spillerne har fått fra og med fifa 09 var bare råtten. Dette hjalp litt i 10, men ikke på langt nær bra nok. Og i 10'ern så er dommeren så nazi at det ikke er mulig. For frispark for alt mulig. :/

Lenke til kommentar
Jeg syntes ærlig talt at fifa spillene har tapt seg masse idet siste. Ja de ser mye bedre ut, og mer realistiske, men den farta og reaksjonen som spillerne har fått fra og med fifa 09 var bare råtten. Dette hjalp litt i 10, men ikke på langt nær bra nok. Og i 10'ern så er dommeren så nazi at det ikke er mulig. For frispark for alt mulig. :/

 

Hos meg er linjedommerne screwd. 20 meter i offside? neida ikke offside ...

Lenke til kommentar
Jeg syntes ærlig talt at fifa spillene har tapt seg masse idet siste. Ja de ser mye bedre ut, og mer realistiske, men den farta og reaksjonen som spillerne har fått fra og med fifa 09 var bare råtten. Dette hjalp litt i 10, men ikke på langt nær bra nok. Og i 10'ern så er dommeren så nazi at det ikke er mulig. For frispark for alt mulig. :/

 

Hos meg er linjedommerne screwd. 20 meter i offside? neida ikke offside ...

Hos meg er det omvendt, de dømmer så hårfine offsides at noe menneske noengang hadde klart å se det -.- Er også enig i at dommeren er latterlig nazi.
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Fifa 10 i endel timer, samt å ha prøvd den endelige versjonen av PES 2010, er jeg ikke lenger sikker på om Fifa har overtatt tronen.

Fifa har som vanlig en fancy innpakning, men jeg syntes selve fotballen blir mindre og mindre troverdig dess mer jeg spiller.

Men vi får se.

 

Til opplysning var PES 2010 demoen som er tilgjengelig for nedlastning en _svært_ tidlig build. Den ferdige versjonen har mye bedre flyt.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Jeg syntes ærlig talt at fifa spillene har tapt seg masse idet siste. Ja de ser mye bedre ut, og mer realistiske, men den farta og reaksjonen som spillerne har fått fra og med fifa 09 var bare råtten. Dette hjalp litt i 10, men ikke på langt nær bra nok. Og i 10'ern så er dommeren så nazi at det ikke er mulig. For frispark for alt mulig. :/

 

Hos meg er linjedommerne screwd. 20 meter i offside? neida ikke offside ...

Hos meg er det omvendt, de dømmer så hårfine offsides at noe menneske noengang hadde klart å se det -.- Er også enig i at dommeren er latterlig nazi.

 

Han dømmer faktisk bare på hårfine offsider her i gården..

Lenke til kommentar

For de som er PES-interesserte og som vil spørre de som allerede har fullversjonen av PES 2010 spørsmål, stikk innom PESNorge.net - Norges største nettsted for Pro Evolution Soccer. Er som kjent bare halvannen uke til FIFAs konkurrent er ute i butikkene, og å sammenligne fullversjonene er som det er nevnt nødvendig for å avgjøre sin egen subjektive mening. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...