Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Tror det hadde blitt bra :D

 

Liker konseptet ditt, utrolig interessant, gleder meg til å se resulatatet ;)

 

Fint du liker det, hadde vert litt gøy med en PC som skiller seg ut :p

 

Hadde vært tøft om Skrue hang ut et lite vindu i toppen der, med muskedunderen sin.

 

Det hadde vert utrolig kult, kansje litt vanskelig, men må prøves :thumbup:

Endret av Donald95
Lenke til kommentar
untitled5.jpg

 

Søker sponsor

 

Hei,har Du et tips til hva jeg bør ha med på/i denne kassa... eller kansje du bare vil si Hei?? Uansett hva du vil skriv det her :thumbup:

 

 

Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass,

 

så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger)

 

Kan prøve og lage en rask paint skisse,a

Lenke til kommentar
untitled5.jpg

 

Søker sponsor

 

Hei,har Du et tips til hva jeg bør ha med på/i denne kassa... eller kansje du bare vil si Hei?? Uansett hva du vil skriv det her :thumbup:

 

 

Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass,

 

så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger)

 

Kan prøve og lage en rask paint skisse,a

raskskisse.bmp

Lenke til kommentar
Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass,

 

så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger)

 

Kan prøve og lage en rask paint skisse,a

 

Så utrolig kult :thumbup: Dette jeg prøve å få til! Har du/eller noen andre tips til hvor jeg kan få tak i en kjege av plexi??

Endret av Donald95
Lenke til kommentar
Jeg har en ide til pynt: En kjegle-formet ting, men vifte nederst som blåser oppover, og netting øverst og nedert, øverst med klart glass,

 

så i denne kjeglen(helst av plexi eller lignende) ha mange små gullfargede rundinger(Penger)

 

Kan prøve og lage en rask paint skisse,a

 

Så utrolig kult :thumbup: Dette jeg prøve å få til! Har du/eller noen andre tips til hvor jeg kan få tak i en kjege av plexi??

 

 

Jeg tenkte at du kan jo for eksempel bli med faren din på jobb(hvis han jobber på verksted) og gjøre det der, det gjør jeg ivartfall.

 

Men du kna skjære ut formen og varme det påå og bøye den til.

 

Noe lignende sånn her.

Du kan jo bruke et ark som et eksempel.

 

DIGGER DÅRLIGE PAIN SKISSER^^ Det jeg menet med dette bildet er at du kan ta og dele en rund plexi bit i 3 og så ta og bøye den rundt.

post-205409-1259841862_thumb.png

Endret av Danielgr
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv

 

 

 

 

Fint du liker prosjektet  :p

 

 

Satser på å starte i neste uke, eller neste helg... Må få handlet inn litt mdf før jeg kan starte  :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...