Gå til innhold

Test: Crystal USB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode poenger, takk!

 

Det med vinkelen bør utdypes ja - tar tak i det. Det som menes er at høyttalerne typisk ikke er optimalt vinklet mot lytteren. F.eks. når de settes på bordet, som de gjerne gjør, så bli elementene pekende i magehøyde. De burde ideelt sett peke mer oppover i ørehøyde, men det kommer jo an på hvordan de plasseres (kronglete forklart en fredag ettermiddag) :)

Lenke til kommentar

:thumbup: jeg kjøpte disse i mai til en bærbare pc og er kjempe fornøyd med størrelse og lyden. ( mye bedre en lyden på pc'en )

jeg betalte i mai kr 392 ( kurs på dollar var litt høyere )men så kom ekstra en regning fra posten ( tollavdeling )på kr 195.

da ble dette plutselig ca kr 600 og dette synest jeg er litt for dyrt.

 

dette ifølge leverandøren:

 

CRYSTAL USB

Norway

EXPORT to outside EU. Price exclude VAT.

Package will normally pass Norwegian customs control without any charges

 

men men,

har hørt at disse selges i Mac/Apple butikker, så da slipper man dette tolltull.

Lenke til kommentar
Gode poenger, takk!

 

Det med vinkelen bør utdypes ja - tar tak i det. Det som menes er at høyttalerne typisk ikke er optimalt vinklet mot lytteren. F.eks. når de settes på bordet, som de gjerne gjør, så bli elementene pekende i magehøyde. De burde ideelt sett peke mer oppover i ørehøyde, men det kommer jo an på hvordan de plasseres (kronglete forklart en fredag ettermiddag) :)

 

Ah, nå er jeg med. Takk for spesifiseringen.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...