Gå til innhold

Var du på tv? <vi som digger elretur>


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg flytter jo på ting, men rydder mer enn jeg roter og bråker ikke.

 

Gamle "data" må være passe ulovlige før jeg vil tenke på å gjøre noe mer ut av situasjonen, ofte er det kjekkest å bare formatere lagringsmediumer.

 

Jeg er ikke der for å lete etter: 100GB disker heller, jeg har nok med en disk i systemet under 100GB. Heller ikke Ram < 1GB, eller bærbare under 1 GHz.

 

Jeg ønsker meg: bærbare, en fin støvsuger til garasjen, trådløst tastatur/mus, noe mer minne til filserver, diverse sære ting, flere microbølgeovner :-)

 

btw: aner ikke hvor det var, men NRK er jo kjent for å bruke barnehager, skoler, natur, idrettslag o.l som er mindre enn 5 minutter unna "NRK".

Lenke til kommentar

Det jeg bet meg merke i var at talskvinnen for avfallsselskapet sa noe om "etisk refleksjon angående å ta ting andre hadde valgt å kassere"

- Jeg får litt følelse av at det er en menneskerett å la bruk-og-kast mentaliteten råde, også på ting som veldig mange av jordens befolkning faktisk ikke engang har råd til å kjøpe.... Som tydelig kommer frem i hvem som faktisk er innom. Et lite hjertesukk, men for all del, om den som er innom på en returstasjon driver hærverk og lager kaos har vedkommende ikke noe der å gjøre.

 

Jeg satser på strategien <spør først og plukk innenfor arbeidstid>.

Endret av torfinns
Lenke til kommentar

Jeg så også dette på NRK i går. Hun dama mumlet noe om brannfare med kasserte el-varer, og at det var stjålet noe diesel ?

 

Har enda tilgode at det skal ta fyr i noe av det jeg har plukket med meg, og jeg tar også selvfølgelig hensyn til det. DVS, sitte litt unna og holde hånda på bryteren på skjøteledningen så det bare er å kutte strømmen om det skulle finne på å bli fyrverkeri.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...