Gå til innhold

Her er augustmobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det spys ut veldig mange "nesten" like telefoner fra samme produsenter, kunne ikke produsentene holdt seg til en 3 forskjellige moddeler som de utviklet videre, og kom med oppgraderinger på 1-2 ganger i året, i stedet for og lansere 2-3 modeller i mnd?, da kunne du fått noe kvalitet også.

 

Ellers så føler jeg til en vis grad at apple har klart dette, men 1 modell i året, denne fåes da i forskjellig kapasitet. HTC har flere modeller men lang i fra like ofte det produseres nye telefoner, som eks Nokia og Sony Ericsson.

 

Skulle liksom ønske at flere kunne tenke litt som apple og HTC der, med og ikke ha 30 utgivelser i året, men kanskje heller kjøre ned til en 4-5 utgivelser i året, på denne måten hadde du hatt muligheten til og tjene mer pga masse produksjon. Å ellers bare på support siden er det jo mye lettere med færre produkter. Altså sier ikke at SE og Nokia bare lager dårlige produkter, men hvorfor så hyppige lanseringer, er jo ofte nesten ikke forskjell på de forskjellige moddelene utenom en liten kosmetisk endring, som av og til ikke er synlig med første øyenkast en gang...

Lenke til kommentar

Ja, også er det jo de som på død og liv MÅ ha nyeste telefonen fra en av produsentene. Det betyr at vi som jobber i mobilbutikker hele tiden har et evig jag om å bli kvitt telefonene som er mer enn et par måneder gamle, fordi de snart blir erstattet. Tar man inn for få eksemplarer av en telefon, så blir folk sure fordi den ikke er på lager. Tar man inn for mange, må de selges med tap når ny utgave har kommet på markedet.

 

Håpløst...

Lenke til kommentar

Det blir for masse av nokenlunde det samme, så masse at det blir faktisk rett og slett for teit...

 

Det ender opp med at når ein skal ha seg ny telefon så blir ein overmett av alle valga, og sliter med å velge.

 

Nei, for mykje valg lammer, og det vatner ut kvaliteten. Dei skulle ha redusert utvalget, og heller satsa på få, men varierte, produkt.

Lenke til kommentar

Jaja, Sony E har jo gravd sin egen grav ser jeg, er faktisk ingen som klarer å lage så stygge og kjedelige telefoner som SE for tiden. Eksisterer ingen nyvinninger fra tidligere modeller og telefonene blir bare tykkere og tykkere..

 

Jeg driver med salg og selger da også bl.a telefoner.. burde egentlig ikke syte over at folk ønsker å kjøpe feks SE av meg, men det er så gørr kjedelig å selge og antallet som kommer tilbake på service er helt grusomt. Takk gud for at vi har Nokia..

 

NEI jeg er ikke noen fanboy, har selv htc og elsker telefonen min ;)

Lenke til kommentar
Jaja, Sony E har jo gravd sin egen grav ser jeg, er faktisk ingen som klarer å lage så stygge og kjedelige telefoner som SE for tiden. Eksisterer ingen nyvinninger fra tidligere modeller og telefonene blir bare tykkere og tykkere..

 

Jeg driver med salg og selger da også bl.a telefoner.. burde egentlig ikke syte over at folk ønsker å kjøpe feks SE av meg, men det er så gørr kjedelig å selge og antallet som kommer tilbake på service er helt grusomt. Takk gud for at vi har Nokia..

 

NEI jeg er ikke noen fanboy, har selv htc og elsker telefonen min ;)

 

U said it :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...