Gå til innhold

Samsung krabber oppover igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung har ok produkter, er personlig veldig fornøyd med Harddiskene til samsung (bortsett fra 750Gb versjonene som har vært et mareritt) som er ekstremt stillegående.

 

Så lenge Samsung ikke tar seg vann over hodet kommer selskapet til å fortsette å levere gode produkter i lang tid framover.

Lenke til kommentar
Samsung har ok produkter, er personlig veldig fornøyd med Harddiskene til samsung (bortsett fra 750Gb versjonene som har vært et mareritt) som er ekstremt stillegående.

 

Så lenge Samsung ikke tar seg vann over hodet kommer selskapet til å fortsette å levere gode produkter i lang tid framover.

 

 

Referer du til Samsung Spinpoint F1 750 GB 32mb Cache? Har en slik liggende bak meg som straks skal inn i PCen, og har bare lest positivt om denne disken, dessuten har jeg et par Samsunger fra før som jeg er er veldig fornøyd med.

 

Hvis det er denne du snakker om, hva er negativt med den?

Lenke til kommentar

Har selv to Samsung Spinpoint F1 750 GB 32mb Cache i PC-en min, og har ikke opplevd noe negativt fra dem. I gummiopphenget i P182 er de umulig å høre over vifter på beskjedne 900 rpm, og ytelsen har vært upåklagelig.

 

Uansett, back on topic: Samsung er et selskap jeg virkelig har sansen for. Produktene deres scorer ofte bra i anmeldelser, og de jeg selv har kjøpt svarer til forventningene. Flott at det går bra økonomisk for dem.

Lenke til kommentar

Samsung Spinpoint F1 750 GB 32mb Cache

 

Jeg har 12 stk sånne i raid samt et par utenom, samt en bekjent kjører et større antall i raid også (8 tror jeg). Aldri vært noe tull med disse, tror ikke jeg har vært borti bedre disker. De er stille, ytelsen er ok (pris/ytelse), lager knapt varme. Til billig masselagring for private må dette være noe av det beste du kan kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...