Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Få ut CD-spiller - Clarion


Anbefalte innlegg

Hei. Fikk meg lappen idag, og gikk rett ut til Biltema å fiksa en ny CD-spiller. Problemet er at jeg får ikke den gamle ut. Det er to skruer bak "dekselet" og selv om jeg skrur de løs så får jeg ikke resten ut. Vet at dette kanskje for noen virker som et total-newb spørsmål, men det får nå være.

 

Slenger med et par bilder av hvordan det ser ut nå. Er i en Nissan Primera 97'.

post-84826-1243945549_thumb.jpg

post-84826-1243945570_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Fikk meg lappen idag, og gikk rett ut til Biltema å fiksa en ny CD-spiller. Problemet er at jeg får ikke den gamle ut. Det er to skruer bak "dekselet" og selv om jeg skrur de løs så får jeg ikke resten ut. Vet at dette kanskje for noen virker som et total-newb spørsmål, men det får nå være.

 

Slenger med et par bilder av hvordan det ser ut nå. Er i en Nissan Primera 97'.

 

 

Trykk de to sølve klammene også drar du ut. Slik gjorde jeg på min Opel

Lenke til kommentar

Trykk de hvor? Har prøvd å dra etter dem nå med tang, så de er rimelig "ødelagte". Den har kommet et stykke lenger ut, men nå sitter den bom fast. Kan skues innover, men noen sitter i veien for at den skal komme utover.

 

Kommer med et spørsmål til; Er det hele rammen, altså alt det som er sølvfarget som skal ut, eller er det bare spilleren som er inni? Har ikke turt å bruke makt på hele sølvrammen, da jeg er redd jeg trenger den for min nye spiller, men hvis det er hele denne sølvrammen så kan jeg jo prøve det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...