Gå til innhold

Dårlig start for Ovi Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker veldig lite gjennomtenkt å ikkje ha overhead for den fyrste pågangen som i stor grad kjem til å definere folk sin oppfatning av butikken.

 

At det er lite gratis-programmer på butikken kjem ikkje som noken stor overraskelse. Foruten java-programmer, så har det vore voldsomt lite gratis kvalitetsprogrammer til Symbian, etter min og andre eg kjenner sin oppfatning ihvertfall. Det fins sikkert mange gode gratis-programmer til Symbian, men dei har vore rimelig vonde å finne.

Lenke til kommentar

Bra skuffa selv, hadde skikkelig trua på dette, har per i dag kun klart å logge inn én gang. Ovi Store applikasjon på telefonen er jo heller ikke tilgjenglig i Norge enda. Slik den er nå, framstår det som ubruklig, eller "dårlig spøk" slik artikkelen sier. Har dog ikke helt gitt opp håpet, så vi får se hva de neste dagene bringer

Lenke til kommentar

Jeg gledet meg utrolig mye og var veldig ivrig på å komme i gang å teste det ut, men dette fungerer faktisk så dårlig at jeg fortsatt ikke har klart å laste ned ett eneste program! Butikkapplikasjonen er ikke tilgjengelig i norge og web-versjonen aksepterer bare nye brukere, ikke de som har ovi-konto fra før. Det er jo nesten latterlig at vi som har lyst til å betale for programmer ikke får muligheten til det.

 

Jeg har stor tro på at dette kan bli bra med tiden, men Nokia må virkelig skjerpe seg for lanseringen var ikke annet enn en fjasko.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Prøvde denne butikken, det er en så dårlig kopi av Apples AppStore at det er vanskelig å ikke le. At de har litt oppstartsproblemer er for så vidt greit nok, men at hele oppsettet er noe forbannet uforståelig knot er ikke ok. Er i utgangspunktet ikke spesielt fornøyd med Symbian-telefonen min, entusiasmen stiger ikke når jeg ser dette ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...