Gå til innhold

Reise i sommerferien.


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Jeg(18) og kjæresten min(17) har tenkt å reise et sted i europa.

Det er første gang jeg og henne reiser.

Hun tenkte på Paris?

Er det noe lurt?

 

Har dere noe forslag?

 

 

Tips:

- Billig og enkelt å reise dit

- Shopping + strender.

- varmt og ikke minst koselig.

 

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hørt at Franskmenn, og spesielt Parisere, kan være ganske blærete hvis dere ikke kan noe fransk. Den samme greit skal vistnok være tilfelle i Italia. (jeg har ikke vært nevneverdig i norn av landene så videreformidler kun ting jeg har hørt om disse landene).

 

Hvis det er storbyferie dere skal ha vil jeg anbefale Barcelona. Det er en utrolig fin by med masse å oppleve.

 

for billig tur sjekk sticky tråd i denne delen av forumet da den gir endel steder du kan slke for billig tur.

Lenke til kommentar
jeg har hørt at Franskmenn, og spesielt Parisere, kan være ganske blærete hvis dere ikke kan noe fransk. Den samme greit skal vistnok være tilfelle i Italia. (jeg har ikke vært nevneverdig i norn av landene så videreformidler kun ting jeg har hørt om disse landene).

 

Hvis det er storbyferie dere skal ha vil jeg anbefale Barcelona. Det er en utrolig fin by med masse å oppleve.

 

for billig tur sjekk sticky tråd i denne delen av forumet da den gir endel steder du kan slke for billig tur.

 

 

Hvor da?=P

Har du link eller noe lignende?

oja....Da skjønner jeg godt...

Lenke til kommentar

hvis du skal mellomlande så skal du ikke stikke under en barkrakk at det kan gjøre det. da jeg fløy dit fløy jeg direkte med Norwegian og det tok cirka tre og en halv time hver vei hvis jeg ikke husker helt feil. du kan få billetter for direkteflyggninger for under 1000-lappen hver vei.

Lenke til kommentar
hvis du skal mellomlande så skal du ikke stikke under en barkrakk at det kan gjøre det. da jeg fløy dit fløy jeg direkte med Norwegian og det tok cirka tre og en halv time hver vei hvis jeg ikke husker helt feil. du kan få billetter for direkteflyggninger for under 1000-lappen hver vei.

 

 

Skjønner...

Men kjæresten min vil heller reise til Paris...

Så har ikke noe valg.

Forslag på forskjellige shoppingsteder og alt?

 

Er det dyrt i paris?=s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...