Gå til innhold

Hvordan virker Source TV record?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit at Source TV recorder, noe som er lagt inn i configen til serveren.

 

Så etterpå kan en av dem som har FTP tilgang til serveren (som oftest en admin), laste ned Source TV demoen, for så å legge ut på nettet.

 

Så legger man den inn i "cstrike" mappen sin (C/programfiler/steam/steamapps/css/cstrike).

 

Inn i console på css, skrive Playdemo "demonavn".

 

Skriv så demoui for å styre hastigheten på demoen. Da fungerer det som om du var spectator.

 

Prøv å last ned demoer fra forskjellige sider som www.catchgamer.no o.l.

 

Det du må huske er at SourceTV demoer og generelt source tv ser veldig annerledes ut til tider, bildet henger litt etter, og animasjonene er mye mer "sløve" enn som når du spiller selv.

 

Skal du bare følge med en spiller, og se hvordan den spilleren spiller, laster du ned en "in eye" demo - altså en demo som spilleren har recordet selv via å skrive Record "hvaduvilkalleden".

 

Så nettopp finalen i CSS nationscup mellom Finland og Frankrike i forgårs, og denne ligger vel på nettet et sted tenker jeg.

 

Lykke til med CS:S!

 

Lasse

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
takk, men du, hvor går man får og finne ip til serveren hvor finaler spilles? sånn at man kan se på har alltid lurt på det.

 

Det lureste du gjør da er å lese på sider som "har med CS : S å gjøre". Men jeg personlig finner matcher på IRC, et chatteprogram som man kommer i kontakt med flere hundre, ja kanskje flere tusen andre spillere av mange forskjellige opphav.

 

Les denne tråden her; (denne vil jeg anbefale _ALLE_ nye som vil inn i det koselige CS : S miljøet i Norge til å følge)

http://www.catchgamer.no/?module=forum&amp...8783&page=1

 

Innstaller, også går du på #norge.css - her poster dem som oftest IPer osv. Du kan også spørre "noen matcher idag?" "noen som har ip til en bra match?" osv. Ellers så poster folk ip når det kommer bra matcher.

 

Ellers finner du matcher på http://www.cadred.org/

 

Kos deg med css!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...