Gå til innhold

Diskuter LG ARENA her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei...Jeg sitter nå også med et eksemplar av LG Arena bestilt fra pixmania med norsk språk og ordbok. Er særdeles imponert etter et par dagers bruk. Eneste jeg sliter med er å finne innstillinger for nett og mms. Regner med at grunnen til dette er fordi tlf ikke er i norske butikker ennå og operatørene ikke har oppsett enda. Men er det noen som vet om det finnes manuelle innstillinger til network norway noen plass. (har One Call)......Og jeg lurer på en ting til: Har koblet til med wi-fi men det skjer liksom ingenting. Har foreløpig ikke klart å surfe med den selv om jeg er koblet til...ellers foreløpig en helt fantastisk mobil!!!!!!!! :thumbup: P.s: Fordi av dere som lurer på hvordan interfacen og tlf fungerer legger jeg her ved en link til LG's emulator på nettet hvor dere kan prøve deler av tlf http://arena.lgmobile.com/emulator/

Endret av iGH
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på å kjøpe telefonen, men er et par ting jeg lurer på.

 

Kan jeg koble denne telefonen til min Acer Netbook via Wifi, og da surfe på min Acer netbook gjennom telefonen via 3G?

 

Og hvordan er kvaliteten på video-opptak? Noen som kan filme litt så vi får se?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp fått mitt eksemplar av LG Arena.

Fant fort ut at den ikke leser nr i kontaktlisen uten +47 foran.

Greit tenkte jeg, får bare legge det til på alle kontaktene.

MEN så kom det store problemet: Jeg finner ingen mulighet til å redigere en kontakt som alerede er lagt til. Mulig jeg er stokk dum, men har lett og prøvd alt.

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne fortelle meg HVOR i menyen dette valget eksisterer.

 

-K r i s s y

 

Edit: fant det ut til slutt

Endret av Coc0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...