Gå til innhold

Se fremtiden i Fable 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Det er så labert med quests i spillet så alle monner drar. Runda hele driten inkludert knothole på noen dager, ikke verdens beste levetid på et spill

Lenke til kommentar
Det er så labert med quests i spillet så alle monner drar. Runda hele driten inkludert knothole på noen dager, ikke verdens beste levetid på et spill

 

 

 

Hvis du farer igjennom spillet å holder fokus på main storryen så varer neppe spillet så lenge. gjorde det samme jeg, men så laga jeg en ny profil der jeg gjorde mye mer, undersøkte plasser jeg aldri hadde vert på. så vill ikke si fable 2 er verken langt eller kort. det er alt hva man gjør det til:)

Lenke til kommentar

Fable 2 er noe av det mest skuffende spillet som jeg noengang har spillt. KJøpte det kun for at jeg og dama skulle kunne spille det sammen, da det stod at det var CO-OP muligheter. Det det ikke stod noe om var at det kun var hovedhelten som kunne avansere og utvikle seg, og at dama da måtte spille en vanlig profil ifra spillet.

 

Samtidig runda jeg spillet på noen få dager, uten at jeg følte mestring i det hele tatt. Det er jo ikke mulig å dø i dette spillet så helse var det ihvertfall ikke noe vits i å satse på. Spillet reklamerer med at det er så gedigent og sååå mye større enn fable 1, men så er det ikke mulig å gå imellom punkter i spillet, en blir kun sendt der ved hjelp av lastetider.

 

Nei, fable er noe av det kjedeligste spillet som jeg har brukt pæng på. Så å ha muligheten for å muligens kunne se inn i fable 3, nei, synes bare synd på mennesker som ser på dette som dagens nyhet.

 

Møkkaspill!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det er så labert med quests i spillet så alle monner drar. Runda hele driten inkludert knothole på noen dager, ikke verdens beste levetid på et spill

 

 

 

Hvis du farer igjennom spillet å holder fokus på main storryen så varer neppe spillet så lenge. gjorde det samme jeg, men så laga jeg en ny profil der jeg gjorde mye mer, undersøkte plasser jeg aldri hadde vert på. så vill ikke si fable 2 er verken langt eller kort. det er alt hva man gjør det til:)

 

På slutten av førnevnte dager hadde jeg alle nøklene, alle gargoylene var knust, alle eiendommene, ca 2.5 mill i cash, bodde i slottet med kone og barn, hadde stort sett alle legendariske våpen og bøker/crap. Fortsatt lite.

Lenke til kommentar
Det er så labert med quests i spillet så alle monner drar. Runda hele driten inkludert knothole på noen dager, ikke verdens beste levetid på et spill

 

 

 

Hvis du farer igjennom spillet å holder fokus på main storryen så varer neppe spillet så lenge. gjorde det samme jeg, men så laga jeg en ny profil der jeg gjorde mye mer, undersøkte plasser jeg aldri hadde vert på. så vill ikke si fable 2 er verken langt eller kort. det er alt hva man gjør det til:)

 

På slutten av førnevnte dager hadde jeg alle nøklene, alle gargoylene var knust, alle eiendommene, ca 2.5 mill i cash, bodde i slottet med kone og barn, hadde stort sett alle legendariske våpen og bøker/crap. Fortsatt lite.

 

 

ja, men da har du låv å klage, trodde du var bare en sånn kar som for rett igjennom spillet:)

men jeg syntes det var så stort og forskjellige ting å gjøre at jeg kan spille det flere ganger:)

Skal være enig med Picatta på at det var kansje litt for mye skryt rundt det, men å kalle Fable 2 for et møkkaspill blir bare feil

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...