Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrert jente trenger råd om kjærligheten.


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_MG_*

Hei :)

 

Jeg er ei sinnsykt frustrert jente, som ikke helt klarer å sette fingeren på hva jeg skal gjøre. derfor tenkte jeg at kanskje noen av dere kunne tipse meg eller noe!

 

Det har seg slik at begynnelsen på skoleåret, ble det småflørting med en kjekkas! Vi flørtet en del, og jeg ble med han hjem midt i skoletid osv. utrolig spennende! hehe. Denne kjekkasen her er 0 player. ligger ikke med hvem som helst. men han kysset meg og tok på meg. før dette så var vi gode venner. og ville liksom ikke ødelegge dette, derfor ble vi enige om å ikke holde på...men jeg hadde blitt så sinnsykt betatt, at jeg ikke klarte å holde fingrene av fatet. Vi hadde sex, flere ganger (jeg tok iniativet :( )...men så var det vennskapet igjen..kunne jo ikke holde på slik. og uansett så skulle han reise (nå til sommeren, langt langt vekk), så greit. fy oss! og vi sluttet igjen. han her er utrolig glad i jenter, altså som venninner...og flørting ligger vel i hans natur, så han begynte å flørte med ei anna i klassen. djises. om jeg ble sjalu? men tingen var jo og at vi hadde blitt enig om å ikke gjøre noe mer, og bare være gode venner. men etter litt prat med denne jenta, slutta di etter litt (for å holde vårt vennskap på en måte). Etter litt frustrasjon med litt feiltalte ord til han, flørte jeg litt med andre gutter igjen. og etter to mnd, kysset han meg igjen, eller begge var vel med på det, bare skjedde.... Og GUD jeg er svak for han. Verdens snillese. vi har det forholdet at hvis jeg er lei meg, kan jeg bare ligge i armene hans og gråte. Og når det er sagt, så skjedde det plutselig igjen. Vi hadde sex, men nå føler jeg at det er noe mer, for nå er det ikke bare jeg som tar iniativet. Men tingen nå, er også det at jeg og skal til samme plass som han skal. langt langt vekk! ikke pga han heller faktisk, hehe! Men nå er det slik at jeg er helt forferdelig forelsket i han igjen. Men føler kanskje ikke han tenker det samme. Vi er liksom så nærme hverandre. Og så klarer jeg jo ikke å slutte å ta kontakt. Hard to get my ass liksom. Jeg vil han skal bli forelsket i meg. kanskje han er, ikke vet jeg! for å si slik til venner, kan ødelegge vennskap vel?! vi er jo bare verdens beste venner. Jeg er bare redd for at hvis jeg sier noe, så kommer han til å rygge fra meg igjen...og si at vi ikke kan holde på mer, slik han har gjort tidligere....Jeg blir så lei. Har bare lyst å kysse han ihjel, holde rundt han resten av livet...han holdt også på med ei før skoleåret, altså før jeg traff han. Og de er bare venner nå, akkurat fordi han skulle reise...og fordi han ville være åpen for nye ting der nede vi skal reise til. hvis ikke hadde de vært sammen nå. dette sa han før vi begynte å holde litt på. Men i forgårs, sist jeg var hos han (sover hos han veldig ofte), så når jeg skulle hjem...holdt han rundt meg stående og kysset meg. ARGH!!! betyr det følelser, eller? og så er det jeg som tar kontakt, men det kan vel være fordi jeg gjør det hver dag......

 

Noen som har noe på hjerte?! Noen som vil gi meg noen tips? skal jeg si noe? skal jeg holde kjeft? "prøve" å slutte å ta kontakt....?

 

Jaja, ha en fin helg folk!

 

hei :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra kidnapping av denne tråden gitt :p

 

Men ut i fra det jeg kan lese, så er dere begge ganske intressert i hverandre, men begge to tviler på det hele pga vennskapet deres.

 

Det du må finne ut av er om du er så intressert i han at ønskene dine om å få han som kjæreste er større enn ønskene dine om å beholde han som en god venn.

Det er mange som klarer å beholde vennskapet etter et evt brudd, men det er desverre mindretallet.

 

Finn først ut av hva du vil, og så kan du finne ut av hva han vil. På meg virker det som han er i en tvilende situasjon, akkurat som deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_MG_*

Trodde aldri jeg skulle få svar så fort :) Det gjorde godt. TAKK

 

Gjør for vondt å bare være venner vil jeg si, ligger bare å tenke på en ting, han. men sant, barndomsvenner er vi ikke. hehe. Tenker litt mer på den atmosfæren det blir i langtvekke land med han og to andre kompiser. så skal vi bo sammen alle fire. hehe! Dette er vanskeligere enn jeg kunne forestille meg ass!

 

:)

Lenke til kommentar

Det er jo selvsagt veldig kjipt om dere er sammen i 2 mnd og det blir slutt av en eller annen kjip grunn og dere ikke klarer å være i samme rom engang da, men det går jo ikke an å tenke slik.

 

Jeg vil heller si det er kjipere dersom dere skal bo sammen og du er forelska i han og an tar med seg ei bimbokjerring hjem fra byen ei natt fordi dere bare skal være venner.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_MG_*

faller jo bare mer og mer for han. kanskje jeg burde være hard to get, for å få han litt mer interessert, for så å si det til han?? Eller skal jeg bare leke og kose med han og bare legge følelsene bak meg?

Lenke til kommentar
faller jo bare mer og mer for han. kanskje jeg burde være hard to get, for å få han litt mer interessert, for så å si det til han?? Eller skal jeg bare leke og kose med han og bare legge følelsene bak meg?

Ehm.. Du skal leke, kose med og legge følelser i.

 

Med litt uflaks våkner du opp død i morgen og da er det for sent... Get it?

 

Edit: lege!=leke. Doge å leke Lege (doktor, for dere som er litt treg i dag) kan jo være tingen ;)

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
før dette så var vi gode venner. og ville liksom ikke ødelegge dette, derfor ble vi enige om å ikke holde på...men jeg hadde blitt så sinnsykt betatt, at jeg ikke klarte å holde fingrene av fatet. Vi hadde sex, flere ganger (jeg tok iniativet :( )...men så var det vennskapet igjen..

Go for it mener jeg, snakk med gutten, høres ut som han enten har følelser eller er player, noe du mener at han ikke er.

 

Et eldre par jeg kjenner som har vært sammen siden VGS sa til meg noe som jeg aldri kommer til å glemme; "For at et forhold skal holde i tykt og tynt så må man ikke bare være kjærester, men også hverandres beste venn." Og det er en filosofi jeg har stor tro på.

 

Som nevnt tidligere i tråden, lev i nuet!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_MG_*

TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN <3

 

Snakket med han i dag, litt omkring dette her! fikk vel kanskje høre det jeg ikke ville høre.

 

Vi snakket om forelskelse. så sier jeg at jeg gleder meg til å bli det en dag! Så spør han meg om det er noen jeg er betatt av, og ja, er jo det...men kunne ikke si det til han da følte jeg. Så spurte jeg hvorfor jeg skulle gjøre det... så sier han "det vet jeg ikke, er mulig. er ikke alltid ting går som planlagt med de en liker og da tyr en ofte til andre. men ikke vet jeg om du er slik, håper ikke det". WHAT? ånai :( den tok jeg dårlig. ble litt lei. planlagt? ja, at den andre ikke føler det samme, eller ikke vil eller noe slikt. er jo kjipt når ikke følelser er gjensidige...Hva tenker du om meg da? spurte jeg, og han sa "at vi må være forsiktige for vi er venner og vil ikke ødelegge det. og at vi egentlig ikke burde fortsette som vi har gjort, men er svak nå og utsetter det hele tiden , tenker at en gang til skader ikke". BLÆ. Han hadde visst hatt et rart år, han var svak til å ikke si nei...så sier jeg at jeg ikke vil, om ikke han vil...så sier han "det er ikke slik at jeg ikke vil noe med deg, du er jo helt fantastisk...osvosv :), og håper vi kan være nære venner veldig lenge!!!

 

 

GUD!!! da ble jeg lei. så spurte jeg han om han hadde sagt det hvis han hadde hatt følelser for meg. så sier han ja, for hvis ikke....så har man det slik jeg har hatt det nå!! JA, sant det. så spurte jeg han om han hadde sagt det, selv om han hadde visst den andre ikke hadde hatt følelser for han...da visste han ikke.

 

Tingen her er at jeg vet jeg er veldig spesiell for han. Han har ligget med få. Og har aldri hatt en one night stand ting før. Jeg vet han hadde blitt lei om jeg hadde plutselig gått bort til noen andre. Men jeg er ikke slik jeg heller. Og ja, helt enig, hvirkelige forhold holder om en er gode venner først. Men hva kan dette føre til? Er vi de gode vennene, som plutselig kan gnistre? Det var han som begynte å flørte med meg først, så tydeligvis har han ihvertfall vært litt betatt av meg, håper jeg da. hehe.Jeg vet jeg har vært litt for mye pågående kanksje. Ikke gjort slik at han har måtte jobbet på en måte. og alle vil vel ha det en ikke får. Men skal jeg fremdeles kysse med han, ha sex med han? Eller bare være helt uten, og bare ligge i armene hans og snakke? Eller backe heeelt ut? Det blir jo helt feil. Men uansett hva jeg gjør nå, kommer det til å gjøre vondt. Men hvordan har jeg størst sjangs til å virkelig få den personen jeg vil dele og gi hele meg til?

 

Men hvis han ikke har vært eller er forelsket i meg nå, kan han da bli det senere?!

 

TAKK for svar til nå, og håper dere vil svare meg litt på dette også. Trenger virkelig å høre og få noen tips til hva jeg skal gjøre for å kanskje en dag lykkes.

 

HEI :D

Lenke til kommentar
Lev i nået. Crash and burn. Kjør flatt og legg så mye følelser du overhode klarer i det. Det gjør jævlig vondt når en tryner, men herregud så morro det er på veien!

 

Amen to that.

 

Kjør på så lenge det varer, det virker som om dere har problemer med å holde fingrene av fatet og da er det ikke noe poeng i å prøve heller. Ha det så flammende hot som mulig, så lenge det varer.

Lenke til kommentar

Dette "så sier han "det vet jeg ikke, er mulig. er ikke alltid ting går som planlagt med de en liker og da tyr en ofte til andre. men ikke vet jeg om du er slik, håper ikke det". tolker jeg som om at han håper du ikke bare har noen andre (han) fordi du ikke får han du egentlig vil ha (noen andre).

 

Og til dette "Men hvis han ikke har vært eller er forelsket i meg nå, kan han da bli det senere?! " vil jeg bare si at det er ikke sikkert han vet at han er forelsket en gang...

 

Mao fortsett med leken. Kan hende det blir en heftig stek i enden der, men herregud. Som tidligere nevnt, din tilmålte tid på jorden er begrenset, når har du tenkt å bruke den tiden på å leve? (les "Veronika vil dø" av Paulo Coelho om du sliter med å forstå hva jeg mener).

Lenke til kommentar

Han liker deg jo. Lev livet,ha det morsomt med han og ikke tenk så mye på at du vil at det skal bli noe mer. Kos,klin,ha sex og gjør de bra tingene sammen med han. Slapper du av sammen med han og slår av hjernekverna, slapper han av sammen med deg.

 

Det går alltid. Noen ganger går det bra, andre ganger går det til helvete. Hvordan, det finner du jo aldri ut uten å ha prøvd. Peis på.

Lenke til kommentar
Veldig bra kidnapping av denne tråden gitt :p

 

Men ut i fra det jeg kan lese, så er dere begge ganske intressert i hverandre, men begge to tviler på det hele pga vennskapet deres.

 

Det du må finne ut av er om du er så intressert i han at ønskene dine om å få han som kjæreste er større enn ønskene dine om å beholde han som en god venn.

Det er mange som klarer å beholde vennskapet etter et evt brudd, men det er desverre mindretallet.

 

Finn først ut av hva du vil, og så kan du finne ut av hva han vil. På meg virker det som han er i en tvilende situasjon, akkurat som deg.

 

 

Bytt nick til Dr.Phil II pls

Lenke til kommentar
Veldig bra kidnapping av denne tråden gitt :p

 

Men ut i fra det jeg kan lese, så er dere begge ganske intressert i hverandre, men begge to tviler på det hele pga vennskapet deres.

 

Det du må finne ut av er om du er så intressert i han at ønskene dine om å få han som kjæreste er større enn ønskene dine om å beholde han som en god venn.

Det er mange som klarer å beholde vennskapet etter et evt brudd, men det er desverre mindretallet.

 

Finn først ut av hva du vil, og så kan du finne ut av hva han vil. På meg virker det som han er i en tvilende situasjon, akkurat som deg.

 

 

Bytt nick til Dr.Phil II pls

How does that make you feel? ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...