Gå til innhold

Dette er årets kameramobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja selvsagt er det snakk om 2008 modellene, men Touch HD og Samsung Omnia kan i samme grad som Diamond sees som designtelefoner (selv om de ble lansert som henholdsvis proff - multimediatelefoner) da begge innehar minst like spennende design.

Både Omnia og HD er nyere modeller og bedre produkter hva anngår både kamera og generell software.

Samsung Innov8 er vell reelt årets kamera telefon, den er smart tar minst like bra bilder og er generelt sett en av fjorårets beste telefoner (om ikke den beste).

Lenke til kommentar
Ja selvsagt er det snakk om 2008 modellene, men Touch HD og Samsung Omnia kan i samme grad som Diamond sees som designtelefoner (selv om de ble lansert som henholdsvis proff - multimediatelefoner) da begge innehar minst like spennende design.

Både Omnia og HD er nyere modeller og bedre produkter hva anngår både kamera og generell software.

Samsung Innov8 er vell reelt årets kamera telefon, den er smart tar minst like bra bilder og er generelt sett en av fjorårets beste telefoner (om ikke den beste).

Men både omnia og touch HD kom senere enn det Diamond kom, jeg er enig at begge telefonene er bedre en Diamond, men jeg mener at Diamond var mer innovativ når den kom, og den var en "større" nyhet. Diamond vant jo for beste design, og det kommer jo litt ann på øye som ser, men jeg synes i hvertfall det er en verdig vinner.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg egentlig fint lite om hva Telekioskens mange ansatte mener. Kameraprisen skulle selvfølgelig gått til N82, mens jeg personlig synes det er rart at en plastikkmobil som Diamond kan få designprisen. Men, design er og blir en smakssak og Diamond ble jo populær blant landets forhandlere etter puppeshowet til HTC ved lanseringstider. Selv ville jeg nok gitt designprisen til E71, 6600 Slide eller Iphone.

 

Jaja. Alltid gøy med slike kåringer, men som oftest er det ikke så veldig stor betydning. Primært for å gi litt oppmerksomhet til Kjedehuset, og det fikk de vel. :)

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg egentlig fint lite om hva Telekioskens mange ansatte mener. Kameraprisen skulle selvfølgelig gått til N82, mens jeg personlig synes det er rart at en plastikkmobil som Diamond kan få designprisen. Men, design er og blir en smakssak og Diamond ble jo populær blant landets forhandlere etter puppeshowet til HTC ved lanseringstider. Selv ville jeg nok gitt designprisen til E71, 6600 Slide eller Iphone.

 

Jaja. Alltid gøy med slike kåringer, men som oftest er det ikke så veldig stor betydning. Primært for å gi litt oppmerksomhet til Kjedehuset, og det fikk de vel. :)

Er ikke dette en kåring for mobiler som kom i 2008? N82 kom jo på slutten av 2007.

Lenke til kommentar
Les hva jeg skriver før du kommer med unødvendige innlegg.

 

Jeg skrev at N82 fortjener kameraprisen, og at Diamond som fikk designprisen består av plastikk. Jeg ville aldri foreslått N82 til noen designpris, da den ser ut som det den er, et teknomonster.

Diamond er solid satt sammen, noe som gjør det sterkt unødvendig å kalle den for en plastikk mobil. N82 er langt fra å fortjene kamera prisen, hovedfokuset på denne telefonen er ikke kamera. Og jeg må si at den tar gode bilder, men den er ingen dedikert kamera mobil.

 

Jeg må si at de fleste Nokiaer i disse dager ser ut som monstre, synd for de lager gode mobiler. En ny designer ville gjort seg.

Endret av CybahDuckx3
Lenke til kommentar

Du beviser din egen mangel på innsikt ved å si at hovedfokuset til N82 ikke er kamera. Jada, Nokia lager mobiler som kan langt mer enn én ting av gangen (N82 har f.eks. både WiFi og GPS i tillegg til kameraet), men det er _ingen_ tvil om at N82 var og fortsatt er Nokias kameraflaggskip. Det har kommet mobiler med bedre kamera nå, men N82 var i lang tid det absolutt beste valget innenfor kameramobiler, og de ferreste er uenig i dette.

 

Design er og blir smaksak. Det er tydelig at vi er uenige. Verdt å nevne at du liker Armani Night Effect :p

Lenke til kommentar

Hvor blir det av Innov8 i denne testen? Den har blitt kåret til årets kameramobil i utallige andre tester og reportasjer. Den har også vunnet over C905 i amobil sin egen test. Samt at den teknologimessig stort sett slår alt annet der ute. (Før neste ukes nye lanseringer i Barcelona vel og merke).

 

Dog skal det sies at jeg ikke er sikker på at alle forhanlerene har denne mobilen inne, og de ansatte derfor har valg å stemme på noe annet. Jeg har hvertfall enda ikke sett den hos noen forhandler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...