Gå til innhold

Test: Asus G50V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den "nye" versjonen av denne: G50VT som har en mye bedre skjerm og et 9800GS grafikkort. Min maskin har samme design, men gir et noe mer nedtonet inntrykk - blåe dataljer der denne har oransje.

 

Jeg er MEGET fornøyd med min Asus G50VT, med bedre skjerm/oppløsning og kraftigere grafkkløsning. Kjører så å si alt jeg har "kastet" på den på høy oppløsning/max.

 

Testen burde ha vært av Asus G50VT. Prisen er ikke så mye høyere heller: ca. 16 - 17.000,- inkl. mva. Anbefales!

Lenke til kommentar
Var en elendig oppløsning på den syntes da jeg *litt kresen kanskje?*

 

Ja, la oss alle kjøpe laptopper med 1920x1200 for da kan vi spille alle spill med full grafikk uten at frames per second går ned i det heletatt!

 

Det er en grunn til at det er 1440x900 oppløsning, og ærlig talt, det er slett ingen dårlig oppløsning for en 15,5" skjerm. Så kalle det elendig er å ta det litt vel langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ASUS må treffe en balanse mellom for dyrt og bra. Synes de har klart det fint her. Du får mye for penga og det er poenget.

Derfor har de valgt oppløsningen som de har gjort. Det passer fint til skjermkortet (som ikke akkurat er noe monster).

 

Selv ikke 9800M klarer å dra mange spill på 1920x1200. Det er laptop-grafikk vi snakker om. Ikke en stasjonær spill PC til 15 000.

Det er vel nettopp dette som får mange til å si at gamer laptop er håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...