Gå til innhold

Lei av folk som sier at det e så ille å sitte inne hele dagen og spille


Anbefalte innlegg

E lei av de som sier: spiller du wow.... bla bla bla og at det e så sykt geek å sitte inne hele dagen... e bare lei av sånne som sitter på face og msn hele dagen og tror det e så mye bedre... De sitter inne ikke sant???:p for det meste spiller eg wow, ka så??? eg snakker med folk mens eg spiller, og det e mye gøyere å spille og snakke med folk, enn å sitte og kommentere bilder på face... og om du Absolutt må snakke med noen på msn, så tar du bare og spiller i window mode. så enkelt... det siste e det eg pleier å gjøre, men siden eg spiller samtidig e det så gale...

Om du har meninger om dette kommenter.

Om det e noen som e sånn face/msn iddis så ikke gå rett i forsvarsmodus, tenk over det først.

Og om dere tro at eg e sånn feit ekkel geek så se vedlegget... det e meg

post-183754-1233397093_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det fra en som har vært geek lenger enn du har levd.

 

Geek != feit og ekkel, men det er en overaskende stor sammenheng. Særlig blant voksne geeker som ikke spiser mammas mat lenger.

 

På den annen side synes jeg ofte voksne geeks har bedre humor og andre gode egenskaper enn "jobben er livet mitt" gjengen.

Lenke til kommentar

haha, du trenger ikke å ha et dårlig utseende bare for å være geek. Hvis du tilbringer så mye tid forran PC'en. Selvom du har et godt utseende er du fortsatt det de fleste kaller en "pc nerd" eller lignende. Jeg syns vurderingen av hvordan man er kommer frem i det sosiale livet, og hvor tid du tilbringer med venner osv. PS. har ingen problemer med utseendet :p

Lenke til kommentar
Jeg sitter foran pc'en fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg, og jeg er verken feit eller stygg + jeg er jente :p

 

Ja, alle som har lest artikkler om kvinnelige gamere i avisene/nettavisene vet jo at hele gjengen kunne vært playboybunnies. Its a fact I tell you ;)

 

Men serriøst, hvorfor fremstilles kvinnelige gamere som modeller, mens mannlige gamere som kvisete, bleike, dvaske fettklumper? Jeg mistenker årsaken å være at artikkler om kvisete, bleike, dvaske kvinner ikke selger aviser, med mindre det er snakk om hvor flott den nye slankemedisinen funker da.

Lenke til kommentar

Ordet geek synes jeg er bare et styggere ord for noen som har andre interesser..

Vis man vil danse, så danser man! Vis man vil sitte i en god stol med en pc på fanget så sitter man i en god stol med en pc på fanget! Geek er så stygt ord, og man blir kaldt nerd om man kan mye..

 

Selv spiller jeg fotball og har vell en steam rating på 35timer ''past 2 weeks'' .. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jess, geek blir bare et styggere og styggere ord. Blir veldig ofte kalt geek og nerd, jeg og, men jeg svarer som regel tilbake "jeg har større e-penis enn deg", eller skriver masse leet. :laughs:

Lenke til kommentar

'epenis' means electronic penis. It is a term that can refer to someones conputer skills or a measure of computer equipment / internet connection / technological prowness. It can be used to indicate that someone is l33t or technologically adapt. It can also be used as an insult, to imply that someone is a newbie or that their computer is lacking.

 

Sweeeeeeeet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...