Gå til innhold

Tråden for Sony Ericsson T700


hessel

Anbefalte innlegg

Kanskje på tide å starte en egen tråd for Sony Ericsson T700...

 

Denne telefonen har egentlig alt for den "vanlige" bruker. Det eneste vesentlige den mangler er WLAN, synes jeg. Men... hvor viktig er støtte for WLAN egentlig?

 

Den største fordelen med denne telefonen er at den er liten og meget tynn (10mm). Den er tilnærmet samme størrelse som W890. Det virker rett og slett som en knalltelefon!

 

Har ikke funnet mange gode tester av telefonen på nett ennå (bortsett fra denne), så jeg venter sikkert med å kjøpe den til Amobil tester den. Personlig har jeg veldig lyst på denne. Er det noen her som har erfaringer med den? Gode og/eller dårlige? Fyr løs! :)

 

Spesifikasjoner:

- 48.0 x 104.0 x 10.0 mm

- 78 gram

- TFT-skjerm, 240x320 pixel, med 262 144 farger

- 25MB telefonminne

- 512MB M2 minnekort følger med (støtte opptil 8GB)

- GSM triband, EDGE, 3G, Super-3G

- 3,2 Mpx kamera

- Bluetooth/MMS/radio/video/epost

- Opptil 9,5 timer taletid

 

Info:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...lc=no&cc=no

 

post-26555-1232808691_thumb.jpg

Endret av hessel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne telefonen fra 15 januar og må si jeg er 100% fornøyd. Jeg var opptatt og få en telefon som støttet "super 3G" + EDGE noe jeg fikk :)

Jeg var også opptatt av og få en slank telefon og som var rask og bruke og dette fikk jeg også. Jeg har foreløpig ikke noe negativt og si om denne telefonen til mitt bruk som er snakke, sms, mms og internett med opera mini + et kamera som tar brukbare bilder til telefonbruk.

Jeg fant rett og slett ikke noen annen telefon som tilfredsstilte mine behov.

 

Jeg kan på det varmeste anbefale T700 også syntes jeg prisen var ok.

Lenke til kommentar

Om du liker Sony Ericsson sine kjedelige menyer, men vil ha det i en fin innpakning er dette absolutt en årleit telefon. Har brukt en slik i èn dag, veldig tradisjonell, men også funksjonell.

Jeg ville uten tvil ha valgt den i rød, da er den fresh! Grunnen til at jeg ikke kjøpte den er Sony Ericsson sin begredelige "kalender".

Lenke til kommentar
Fint å høre at den fungerer bra. Jeg har en Nokia N78 nå, og ser at det var et bomkjøp. Trenger ikke alle funksjonene, vil gjerne ha noe mindre og greiere til mitt bruk.

Merket du noe til knirking i deksler, slark osv.?

 

Meget godt sammenskrudd telefon, ingen knirking eller slark i det hele tatt. Det er absolutt en Sony Ericsson å anbefale. Jeg hadde nok endt opp med denne hadde det ikke vært for at det var så dårlig kalender. Blir en Nokia 6700 på meg når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Det lover godt! :)

Kalenderen til SE funker helt greit til mitt bruk, da jeg ikke bruker den til noe annet enn å se datoen, og kanskje legge inn et lite notat ei gang i blant.

Liker veldig godt designet og størrelsen, samt pris og funksjonene som passer meg perfekt.

 

Hvilken farge er det du tenker på å kjøpe den i da? Jeg har sett alle og jeg synes den rød er den stiligste. Og jeg er gutt. ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg går for den sølvgrå altså. Er ikke så begeistra for skrikende farger, men har ikke bestemt meg helt, enda. Tror nok jeg heller mot black on silver.

Vet du om den støtter de største minnekortene, på 8 gb og sånn?

 

Den støtter M2 minnekort på 8GB ja. Skal iallefall gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er ei nettside med fire fine filmer av telefonen:

http://www.handy-mc.de/video-testberichte/...r-eindruck.html

 

Filmene er dessverre på tysk, så det er jo ikke sikkert alle forstår alt... Jeg kan prøve å oversette hvis det er noe konkret av det hun sier dere lurer på.

 

Den ser flott ut i rødt da... Føler nesten jeg heller mer og mer mot den. Hadde jo egentlig vært gøy med en farge jeg aldri har hatt før :)

Lenke til kommentar
Den ser flott ut i rødt da... Føler nesten jeg heller mer og mer mot den. Hadde jo egentlig vært gøy med en farge jeg aldri har hatt før :)

 

Det er innmari gøy med rød telefon :) Jeg hadde K610i i rødt, ødela den og nå vil jeg ha T700 fordi den finnes i rødt. Og fordi jeg har hørt den er bra, noe denne tråden støtter oppunder! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...