Gå til innhold

http://xboxliveuk76.com/ er det sikkert?


ali-nasir93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poeng er absolutt billigere rundt omkring. Datakjeden tar 219,- for 2100 poeng, PCkiosken.no tar 275,- Billigste løsning blir da 0,104 kr pr poeng. En låt til Rock Band koster 160 poeng, eller 16,68 kroner.

 

Jeg kjøper US points fra Maximus Cards og betaler 51 dollar for 4000 poeng, eller 0,087 kroner pr poeng. Samme låt koster meg dermed 13,98 kroner.

 

Jeg har brukt over 18000 MS points det siste året og dermed spart over 300,-

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Sjekka på live.xbox.com, koster 410 for 5000 norske points nå. "Problemet" med MS Points er at de følger dollaren:

 

"The price of Microsoft Points varies considerably between regions. When launched, Microsoft Points were priced approximately the same in each country. However, because Microsoft does not generally change the pricing to coincide with the current exchange rates, the cost per point in other countries relative to the United States is constantly fluctuating."

 

Den siste tiden har dollaren gått opp og krona ned så da er det ikke like attraktivt.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig grunnen til at de sidene kan selge Gold membership så billig? Er det noe snusk, som kan gjøre at du blir banna seinere?

De tar mindre i provisjon.

 

De kjøper ikke inn kortene til fullpris vet du, de kjøper de inn til en sum som Microsoft har, så legger de selv på det de vil tjene. Når de kjøper inn mange på en gang, regner jeg med at de får rabatter. Dermed kan de selge billig, og tjene mange små summer, istedet for færre større.. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...