Gå til innhold

Qore episode 7 GRATIS fra i morgen


Mokko

Anbefalte innlegg

We have good news for you this month. As our way of saying “Happy Holidays,” the PlayStation Network is offering the Single Episode version of Qore Episode 07 (December ’08) for FREE in the PlayStation Store. So, this month is your chance to check out an entire episode of Qore starting this Thursday, December 4th.

 

[...]

 

Of course, it wouldn’t be Qore if we didn’t have a few downloadable and playable goodies for you in the form of an exclusive Killzone 2 theme and the latest addition to the ArQade - “Blast Qore.”

 

Annual Subscribers to Qore will find their Download Centers filled with a Qore-exclusive “Flock” demo.

 

We hope you enjoy the holidays and get a chance to experience this very special episode of Qore!

 

LINK

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er Qore egentlig?

 

Qore (pronounced "core") is a subscription-based interactive online magazine for the PlayStation Network. Currently only available in North America, the service offers high definition videos, interviews and behind the scenes footage pertaining to upcoming and recently released PlayStation games. It also offers exclusive access to game demos and betas. The product is available to download to the PlayStation 3 from the PlayStation Store where users can choose to purchase a single episode for $2.99 or an annual, 13-episode subscription for $24.99[1].

Lenke til kommentar

Slenger inn en post jeg postet i et annet forum. Om noen ønsker å se hva Qore episoden for denne måneden inneholder på forhånd så kan de åpne spoileren.

 

 

Qore fungerer som et interaktivt innblikk i PlayStation's verden. Filen som lastes ned denne måneden er på 1372MB og inneholder mye morsomt. Qore legger seg inn under "Games" og innstalleres på samme måte som et nedlastet PlayStation Store spill.

 

Sniktitter

Skate 2 - Skateboardspill med stor S, freeform skating og fysikk i fokus. Innhold: Sniktitt på spillet med utvikler, innslag fra Skatefest 2008 samt skjermbilder og konseptbilder fra spillet.

 

Bionic Commando - Retrospillet bringes tilbake, nå med neste generasjons teknologi og funksjoner. Sving deg blant bygninger og bruk miljøet til din egen fordel. Innhold: Sniktitt på spillet med utvikler og skjermbilder og konseptbilder fra spillet.

 

Flock - Morsom tittel som utgis på PlayStation Store. Herd dyr med din vidunderlige UFO, samle dem opp i "Motherflocker" (Utvikler er usikker på om dette blir endelig navn, men en morsom tittel er det - relasjoner til et stygt ord dukket opp i hodet til intervjueren) og få poeng. Samarbeid med en venn for å fullføre brett, eller lag ditt eget om du vil! Innhold: Sniktitt på spillet med utvikler, skjermbilder og konseptbilder fra spillet samt en demo hvis du abbonerer på Qore (Regner med at Qore må kjøres fra US konto for å få dette til).

 

Damnation - Kan du tenke deg en verden uten elektrisitet? En verden hvor teknologien er blitt fremmet ved hjelp av damp? Dette er problemstillingen som strekkes gjennom Damnation; røft og massivt, pumper, damp og store konstruksjoner. Utnytt miljøet til din egen fordel ved å klatre, skli og hoppe gjennom verdenen for å komme til målet. I tillegg til å måtte nedkjempe motstandere ved hjelp av heftige dampdrevne gevær og pistoler, selvsagt. Innhold: Sniktitt på spillet med utvikler, innblikk i "Steampunk" kulturen (Mennesker som lager egne "oppfinnelser" og konstruksjoner ved hjelp av metaller, pumper, bolter osv.) samt skjermbilder og konseptbilder fra spillet.

 

Ekstrainnhold

Uavhengig spill - Blast Qore - Fiffig lite musikk- og hjernetrim-spill hvor du styrer et romskip som har i oppdrag å skyte på metallkuler for å etterape lyden de lager.

 

What's Hot - Qore's redaksjon har samlet informasjon om de nyeste og fremtidige utgivelsene av Blu-Ray filmer (Trailere og en slide som viser en del filmer som blir gitt ut på Blu-Ray denne måneden), PlayStation spill samt et "Vodoo" avsnitt hvor Qore besøker en by i Amerika for å se på samfunnet rundt PlayStation 3 gaming (New Orleans denne gangen, innslag fra forskjellige events).

 

Download Center - Her kan du laste ned Qore-eksklusivt innhold som denne episoden gir tilgang til. Jeg regner med at du må være pålogget med amerikansk PlayStation Store konto for å få dette til å fungere (Jeg bruker min EU-konto til å se, og fikk ikke lastet ned). Innhold: Killzone 2 Theme, Flock! - The Qore Demo, Calling All Cars - Full Game.

 

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

da var den sjekket ut.. Synest hele opplegget fungerte bra, bare synd innholdet i episode7 egentlig ikke interesserte meg :(

 

jaja.. tror nok jeg kommer til å kjøpe episoder som virker interessante fra nå av :)

 

Lil-H: jeg lasta det nå ned fra US-store for 3-4 timer siden..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...