Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Nei, vi snakker ikke om Internettadresser, men å kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it!

Finnes det nok selvkontroll blant dere nerder her, til og delta i The contest? (idé hentet fra Seinfeld)

Dere bestemmer selv når dere ønsker å signe inn her(av naturlig årsaker hehe), og signer ut når slaget er tapt/vunnet. Ang. å vinne, så er det ingen annen premie en den du selv får når du endelig letter på trykket :woot: Og selvfølgelig heder å ære. Alt annet ville oppfordre til juks, og det ser vi ikke nådig på! :grumpy:

Juks er for tapere, og du for heller ikke den omtalte belønningen etter utført oppdrag.

Jenter kan også være med, men da må dere opplyse at dere er jenter...

Personer med fast følge, kan også delta, (ingen form for sex er tillatt) Men jeg påtar meg intet ansvar for misnøye og represalier i heimen som følge av nekting :p

Folk som ikke behøver delta: Ikke kjønnsmodne, pensjonister, og de som har tenkt å signe inn, og så signe ut etter 5 minutter... :roll:

Et par dager er et slags minstekrav!

 

Noen som vil utfordre seg selv her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okda. Jeg har ikke wanket på 3dager nå og jeg skal holde meg så lenge som mulig. Er ikke noe særlig trengt akkurat nå ,men hvem vet hva som kan skje i morra? Går på en gutteskole da (Nesten iallefall) så det er nok ikke noe farlig på skolen.... :(

Lenke til kommentar

det kan da ikke være så vanskelig? bare holde seg langt fra IE (spes på warez/cracks sider), ignorere ulumpske folk på MSN/IRC og slette alt unødvendig overfladiske filmer du har, (evnt pakke de ned rar og gjemme den godt bort). Så er det bare å holde seg. Jeg hadde greid 40 timer tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...