Gå til innhold

Overklokkernes mester er kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Til slutt var det favoritten Indonesia som stakk av med seieren, med minimale marginer ovenfor Hellas. Hellas hadde faktisk en høyere poengsum i 3DMark 01, men de måtte se seg slått av Indonesia når det kom til Superpi. Siden det er den totale økningen i prosent som teller, endte Indonesia hakket over de to grekerne."

 

Hipro var ikke med til Taiwan av en eller annen grunn. Så det hadde nok blitt enda jevnere hadde Hellas stilt opp med komplett lag.

 

Også trist for Tyrkerene og se at de ikke klarte å kjøre den ene testen. De burde også vært et godt stykke høyere på resultatlisten.

Lenke til kommentar

Slike events viser hvor stort ekstremoverklokking egentlig har blitt. Før så var det slik at man hadde nogelunde oversikt over de fleste i miljøet, nå er det såpass mange at man ikke kjenner igjen navn som er på toppnivå en gang.

 

Men gratulerer til Indonesia!

 

Edit:

Hahaha, ser ut som at gode gamle reven Coolaler var der nede. Lurer på om det ble noen sinnsyke performace products og hopp i loops denne gangen også :p

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Noen fler enn meg som syns at mannen uten hår (nummer 2 fra høyre) ligner veldig på vår alles kjære Sturla Haukebø (Stoolman)?

 

Vil anbefale skifte av nick for Haukebø, siden "stool" betyr bæsj. Ikke kult å være kjent som bæsjemannen?

 

CD

 

Ps. Jada, det betyr også flere andre ting :-).

 

Nåja. Det er ikke verre en Scatman John.

Lenke til kommentar

Det kan være flere grunner til at amerikanerene ikke er med. En av de kan være at MSI ikke satser like stort i USA som resten av verden.

En annen grunn er at Fugger og feks Kingpin er sponset av feks Asus, Foxconn, Gigabyte osv og det er ikke like sikkert at det hadde vært så populært hvis de stilte opp for MSI.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Ja, jeg må nok innrømme at jeg var i Taiwan i den aktuelle perioden. Har hjulpet MSI med opplegget rundt MOA, og plukket ut applikasjoner, samt at jeg var hoveddommer i konkurransen.

Jeg var jo tilstede, og må innrømme at Indonesia faktisk imponerte meg. De gjorde ting enkelt, og tiden som var tildelt til de to omgangene var ikke mye å snakke om. 50 minutter til SuperPi 1m, og 1t 40 min. til 3D mark 01. Til gjengjeld hadde deltagerne over 3 timer til modding og testing..

 

Hipro var ikke der grunnet personlige grunner, men både GPRHellas og Gorillakos stilte for Hellas. De hadde MYE uflaks, go det hadde også Tyrkia, som trakk seg etter en time i 3D mark konkurransen. Da gadd de ikke mer.

Uansett, Indonesia hadde nok litt flaks med hardwaren, men det er jo endel av gamet. Uansett så tok de var på sjansen, og stakk av med førstepremien på 3 000 dollar..

 

Taiwan var morsomt det, og nå er det flere som har fått seg Nehalem.. meg inkludert.. :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...