Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nokia N85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ganske fin ut :) Noe jeg kanskje kunne tenke meg. Bortsett fra at tastene er flate. Jeg liker å skrive uten å se.

 

Er det bare jeg som synes 320 x 240 er lite for en 2,6 tommer skjerm? Jeg har en Creative Zen som har 2,5 tommer skjerm, og jeg synes gjerne den kunne hatt mer enn 320 x 240. Men hvis det ikke er så stort mellomrom mellom pikslene, gjør det sikkert ikke så mye.

Lenke til kommentar

Amobil:

 

Hei:) Kan dere være så snille å teste høyttalerene på Nokia N85 grundig, og sammenligne dem med andre telefoner når dere skriver testen? -Det samme med skyvemekanismen, gjerne sammenlignet mot de best bygde skyvetelefonene fra Samsung. Jeg er veldig spent på denne telefonen, og kommer nesten sikkert til å kjøpe den :love:

Så lurte jeg også på om dere kan legge ut en video med telefonen i bruk, sånn vi kan se om den er rask i menyene, hvor lang tid den bruker på å ta et bilde, om multimediatastene reagerer greit osv.

 

Mvh Tinki Winki :)

Lenke til kommentar

Kjente på den på Elkøp express på Ski Storsenter i dag. En riktig godt sammenskrudd sak, kompakt og deillig. En N82 med skyvedesign og større knapper. Videolys gjør bilder mer følsomme for lys, men samtidig mer nytte for seg under videobruk.

5295,- uten abo i dag.

SE C905 og nye Samsung etellerannet 900 hadde også kommet!!

Lenke til kommentar
Kjipt utseende, men det er jo typisk for Nokia.

 

 

Enig... Utseendet til Nokia er aldri så spennende som en del av konkurrententenes.

Men jeg må si etter å ha prøvd n85 noen timer, må jeg si jeg elsker den. Den har en SUPER skjerm, som er krystallklar, og et knallbra kamera. Mp3 spilleren er det ingenting å klage på, kjempegod lyd!

Den er faktisk ganske tynn også, hvis man sammenligner med n95 8GB så er den ca. 7-8 milimeter slankere, bra!

Men noe revolusjonerende design er det ikke nei.... Tastene kunne godt vært, som anmelder sier, i samme type og størrelse som n95 - de er litt vel små på n85 synes jeg...

Men med litt tilvenning går dette helt ok.

Ellers en kjempebra telefon.. Har ikke hatt noe problemer med den så langt :)

Lenke til kommentar
Minne: 74 MB internminne, 78 MB NAND-minne, Micro-SDHC-støtte (8 GB Micro-SDHC inkludert)

Hva er NAND minne? Vet at NAND kan være navnet på en logisk krets ("og" kretsen).

Vet ikke hvor dyptgående du vil ha svaret på dette, men denne forklaringen på Wikipedia dekker det sikkert:

http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_memory#NAND_flash

(Blar du litt opp, står det også om NOR-minne)

Lenke til kommentar
Kjente på den på Elkøp express på Ski Storsenter i dag. En riktig godt sammenskrudd sak, kompakt og deillig. En N82 med skyvedesign og større knapper. Videolys gjør bilder mer følsomme for lys, men samtidig mer nytte for seg under videobruk.

5295,- uten abo i dag.

SE C905 og nye Samsung etellerannet 900 hadde også kommet!!

Er det ikke ordentlig blitz? Nå ble jeg skuffet. Da kan en vel bare glemme gode bilder innendørs?

Lenke til kommentar

Nei, det er to små fotolyslamper, så kvaliteten på bildene blir mer som n95. En kort videotest avslører derimot strøken videokvalitet i mørke dersom objektet ikke er alt for langt unna.

C905 fikk jeg også testet, en skikkelig murstein i forhold. Og en videokvalitet på høyde med en middelmådig Nokia. Det kunne virke som om blitzen på C905 lyste opp objektivet når jeg tok bilder for de ble helt hvite og ikke mulig å se hva man tok bildet av. Forøvrig samme problem som på K850i.

Lenke til kommentar
Kjente på den på Elkøp express på Ski Storsenter i dag. En riktig godt sammenskrudd sak, kompakt og deillig. En N82 med skyvedesign og større knapper. Videolys gjør bilder mer følsomme for lys, men samtidig mer nytte for seg under videobruk.

5295,- uten abo i dag.

SE C905 og nye Samsung etellerannet 900 hadde også kommet!!

 

Hadde du bestilt den hos elkjøp eller lefdal og valgt colllect at store hadde du fått den for 4099,- collect at store vil si bestill den på nett og hent den i din lokale butikk 2 timer senere uten å betale ekstra for frakt :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...