Gå til innhold

Her er den nye Bond-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke nettbutikker finner jeg denne i? Finner bare vanlig 902 jeg.

Står forøvrig mellom denne og c905. Har for øyeblikket LG ku990, men blir fort lei treg touch og dårlige bilder.

Cdon for eksempel.

http://cdon.no/elektronikk/sony_ericsson_c...m_silver-971328

 

Tror ikke denne tar så mye bedre bilder en KU990. Dessuten gruser sistnevnte C902 på video. Og husk at overgangen fra 3" skjerm til 2" er stor.

Lenke til kommentar

Takker for et godt svar Shhhh!

Er sånn at jeg føler Ku990 er dårligere en de fleste kameramobilene rundt meg (Med unntak av Samsung G800). SE k800i til en kompis av meg tar alltid bedre bilder en meg (3mpx?). Og søsters gamle N73 hadde også noen fantastiske bilder! Jeg kan selvsagt stille inn masse greier hver gang for å få det greit, men det er ikke hva jeg ønsker. (Pleier å sette meg ned på huk og ta bilde mens mobilen holder mot skoen. Trykker jeg for fort blir det blurry med en gang. Selv med antishake).

 

Synes også LGen har treg oppstart og er usedvanlig dårlig i mørke omgivelser. Og den har heller ingen linsebeskyttelse, så blir fort merker som man ikke kan kvitte seg med raskt (Gidder ikke gå rundt med fille konstant).

 

Nå har jeg dytta Ku990 langt ned i støvlene her, det var ikke meningen. Men synes alt er bra på papiret, men når det kommer til generellt bruk blir det for vanskelig, tregt og kornete. Mobilen er generelt grei! Men en kameramobil vil jeg nok være forsiktig med å kalle den.

 

Synes c902 er vanvittig fet å se på, men lurer på om ikke c 905 blir det beste med tanke på det tekniske. (Større plass til kamera osv)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...