Gå til innhold

Ny videotest av Xperia X1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at prisen ser ut til å bli ganske høy.

høy?! 6000kr for en toppspesifisert smarttelefon er faktisk ganske rimelig! Når teleoperatørene begynner å subsidiere den, så får du den sikkert for en tusenlapp eller to, det er vel ca den prisen folk forventer at en best-i-klassen telefon skal koste nå for tiden...

Lenke til kommentar

Jeg synes Xperia virker svært lovende. Input interfacet (tastaturet) virker stort og skrivevennlig. Jeg vil heller gå for en slik, enn å kjøpe Iphone. Det eneste jeg har å sette fingeren på, er den superdølle demo videoen som ble lagt ut. Kjedelig video, og vanvittig treg. Fyren viser bare basic funksjoner, og bruker veeldig lang tid på å komme til poenget. Hvorfor bruker man slike folk?

Lenke til kommentar
Sony Ericssons første profftelefon er fremdeles en måned unna butikkhyllene, men allerede nå er de første testene ute.

 

 

 

Les mer

 

Vell HTC sin Profftelefon med Sony Ericsson logo på mener du kanskje

det er SonyEricsson som står for ALL utvikling av denne telefonen. utenom selvfølgelige ting som windows mobile 6.1 osv.

Hvorfor SonyEricsson har valgt å bruke HTC sine fabrikker vet jeg ikke, men det kan hende at det er billigere enn å trene

opp nye arbediere og å lage en ny produskjonslinje selv for akkurat denne modellen.

 

Så det er nok ikke HTC sin telefon, de står KUN for produksjonen, og hvis man skal kalle det en HTC telefon bare for det,

så er ikke en iPod et Apple produkt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...