Ajaco Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Hei, jeg og noen venner skal rolle fra alli til horde, og levele på en ny server. Men jeg er litt i tvil om hvilken server vi skal velge. Selv er jeg veldig intresert i arena, og det er viktig for meg, og vennene mine at vi spiller på en server hvor pvp nettverket er stort og bra (slik som på Stormscale, men den er locket for migration, så den funker ikke). En av oss skal migrate en char, så det må gå ann å migrate til realmen. Er det noen som har noen tips til server vi kan rolle til? Helst Cyclone, Misery eller Rampage battlegroup. Takk Endret 18. september 2008 av Ajaco
Lycantrophe Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Rampage er en halvgrei battlegroup, og på Sylvanas har du Drøm, om det trekker.
binko Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Styr unna Stormscale om du vurderer å Pug'e. Dette er sånt som "alle" sier, men her vinner som regel alliance hver AV. Husker ikke hvilken battlegroup det er, er det Cyclone kanskje? Jeg vet jammen ikke. Mye hjelp i meg, gitt.
Ajaco Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Ravencrest! Hvorfor akuratt Ravencrest? Mange folk, men ikke full? Mange å spille med? Hvor mange gode palyers etc? Håper du kan svare ;D
Sati Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du kan jo alltids gå inn på armory og se på arena-ladderen i battlegroupene du er interessert i og se om det er en realm som er overlegen =)
ahpadt Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ravencrest! Hvorfor akuratt Ravencrest? Mange folk, men ikke full? Mange å spille med? Hvor mange gode palyers etc? Håper du kan svare ;D - Høyt nivå - Mye alliance - vi trenger horde!
PSV Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Har ikke Ravencrest 20:1 ratio da eller noe slikt? :|
Ajaco Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Jeg har gjort det, Sati. Men de reamene er fulle. Ellers hadde jeg vært på Stormscale for sånn ca. 1 mnd siden
Luddezor Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Sist gang jeg spilte var Outland serveren full av gode PvPere (og mindre gode) bl.a. Isbj som var den første til s4 shoulders? Har ingen kilde på om det var han, men y'know, rumors.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå