Gå til innhold

AMD fornyer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det får man virkelig håpe! regner med det er 4 kjerner, vert lite fornying ellers ettersom 6000+ er 3ghz med 125watt pluss en mer effektiv en (86watt eller noe).

 

Jeg la ut post om leaked amd cpu'r.

 

C2 stepping Amd phenom TBA(ikke no prod navn enda) 3GHz 2.6 ghz ht link(TRUUUR jeg, eller 2.2ghz) og 125 watt 4 cores 6mb cache.

Lenke til kommentar
Det får man virkelig håpe! regner med det er 4 kjerner, vert lite fornying ellers ettersom 6000+ er 3ghz med 125watt pluss en mer effektiv en (86watt eller noe).

 

Jeg la ut post om leaked amd cpu'r.

 

C2 stepping Amd phenom TBA(ikke no prod navn enda) 3GHz 2.6 ghz ht link(TRUUUR jeg, eller 2.2ghz) og 125 watt 4 cores 6mb cache.

 

Var det slik at AM3 cpu vil passe i AM2+ socket? Kjøpte et K9A2 Platinum kort i Februar, kjedelig å bytte så snarlig..

Lenke til kommentar
Det får man virkelig håpe! regner med det er 4 kjerner, vert lite fornying ellers ettersom 6000+ er 3ghz med 125watt pluss en mer effektiv en (86watt eller noe).

 

Jeg la ut post om leaked amd cpu'r.

 

C2 stepping Amd phenom TBA(ikke no prod navn enda) 3GHz 2.6 ghz ht link(TRUUUR jeg, eller 2.2ghz) og 125 watt 4 cores 6mb cache.

 

Var det slik at AM3 cpu vil passe i AM2+ socket? Kjøpte et K9A2 Platinum kort i Februar, kjedelig å bytte så snarlig..

 

Det er sånn at AM2 cpu'r ikke passer i AM3, meeeen AM3 vil passe i AM2+ (ifølge rykter og sånt, amd har ikke sagt mye om detta.)

Men amd kommer til å stappe DDR3 og DDR2 kontroller i de første modellene. sååå upgrade, hmm, først cpu så hk, at man kan gå over til ddr3 lettere igrunn :D

slepper å bytte 3 ting på en gang, bare 2.

 

Så forhåpentligvis slepper jeg å ha 3 amd am2+ hk's som jeg ikke kan bruke =)

Lenke til kommentar
Det får man virkelig håpe! regner med det er 4 kjerner, vert lite fornying ellers ettersom 6000+ er 3ghz med 125watt pluss en mer effektiv en (86watt eller noe).

 

Jeg la ut post om leaked amd cpu'r.

 

C2 stepping Amd phenom TBA(ikke no prod navn enda) 3GHz 2.6 ghz ht link(TRUUUR jeg, eller 2.2ghz) og 125 watt 4 cores 6mb cache.

 

Var det slik at AM3 cpu vil passe i AM2+ socket? Kjøpte et K9A2 Platinum kort i Februar, kjedelig å bytte så snarlig..

 

Det er sånn at AM2 cpu'r ikke passer i AM3, meeeen AM3 vil passe i AM2+ (ifølge rykter og sånt, amd har ikke sagt mye om detta.)

Men amd kommer til å stappe DDR3 og DDR2 kontroller i de første modellene. sååå upgrade, hmm, først cpu så hk, at man kan gå over til ddr3 lettere igrunn :D

slepper å bytte 3 ting på en gang, bare 2.

 

Så forhåpentligvis slepper jeg å ha 3 amd am2+ hk's som jeg ikke kan bruke =)

 

Jeg håper det er mulig, jeg hadde ikke planer om å kjøpe et AM2+ hovedkort til å begynne med. Men når det gamle AM2 hovedkortet begynte å fuske fikk jeg lite valg..

Lenke til kommentar
Må få sagt at jeg gleder meg. X2'en har vært klar for utbytting i over ett år nå. Men en Am2 på 45nm og så en Am3 på 45nm med bare ett par mnd i mellom. Gjør saken litt verre.

Hva velger man? Har det ikke lekket ut noe mer om disse cpu'ene?

 

vil tro det er samme cpu, bare at am3 cpuene vil også støtte ddr3.

 

Får håpe det:)

Lenke til kommentar

Har AMD helt kutta ut tokjerne-prosessorene?

 

Athlon 64 X2 6000+ har vært toppmodellen i over 18 mnd nå, eneste som har skjedd er at TDP har gått fra 125W til 89W.

 

Selv har jeg en 5200+ på 65W og ser ikke helt poenget med flere kjerner enda.

 

Noe som bruker mer enn 65W ønsker jeg heller ikke.

 

Har AMD fremdeles tokjerne Phenom i sine fremtidsplaner?

 

Og er det planer for å lansere noen nye "Brisbane"-prosessorer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...